Iran Varzeshi

انصراف دوباره مهرام از لیگ برتر بسکتبال

-

بســکتبال در فصل گذشته لیگ برتــر بــا بازگشــت مهرام بــه عرصه مسابقات شور و هیجان را دوباره تجربه کــرد و این تیم نیز بــا ترکیب جوانی که داشــت، توانســت با شکست دادن پتروشــیمی پرستاره فینالیست و نایب قهرمان لیگ شود اما برای فصل جدید تصمیم ندارد در لیگ برتر حاضر شود.

ماجرای رفتن مهرام از اتفاقهای عجیب مرحله نیمهنهایی فصل گذشته لیگ و واکنشهای عجیبتر فدراسیون کلیــد خــورد. زمانــی که ســرمربی پتروشیمی پیش از فینال لیگ یکی از مسووالن مهرام را متهم به تاثیرگذاری بــر روی داوران کرد و فدراســیون نیز ماهها برابر این مســاله ســکوت کرد، زمزمه کنار کشیدن مهرام از بسکتبال شــنیده شد و حاال مشــخص شده که مسووالن این باشگاه تصمیم ندارند در فصل آینده لیگ برتر تیمداری کنند.

نکتــه جالب توجه این اســت که جلســه کمیته انضباطی برای حل این موضوع بارها و بارها تشــکیل شده اما هنوز خروجی آن مشــخص نشــده و معلوم نیســت فدراسیون چه تصمیمی گرفته است.

مهرامیها از پایان لیگ گذشته تا همین هفتههــای پیش پیگیر ماجرای شکایت خود و صحبتهای مطرح شده توسط شاهینطبع بودند که در نهایت بازهم پاسخی دریافت نکردند و تصمیم گرفتند در لیگ برتر تیمداری نکنند.

روز گذشــته آخریــن مهلــت پرداخت ورودی مســابقات بود و عاله بر مهرام، نایب قهرمان فصل گذشــته چند تیــم دیگر مانند نفــت امیدیه و اسلم اســپرت ورودی خود را پرداخت نکردند تــا بدین ترتیب فعــال ۹ تیم حضورشــان قطعی باشد. گفته میشد دانشگاه آزاد و شــهرداری تبریز نیز تا روز دوشــنبه ورودی خود را پرداخت نکردهاند اما ظاهرا مســووالن دانشگاه آزاد نامهنگاریه­ایــی را برای پرداخت مبلغ ورودی انجام دادهاند.

دو تیــم نیــروی زمینــی و رعد پدافند هوایی نیز به دلیل نظامی بودن از پرداخت ورودی معاف هستند.

با این شرایط اگر شهرداری تبریز هم به لیگ برتر نرسد، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشــته جایی در لیگ ۷۹ ندارند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran