Iran Varzeshi

۳ ملیپوش واترپلوی ایران لژیونر شدند

-

پس از درخشــش تیم ملــی واترپلــوی ایران در بازیهای آسیایی ۸۱۰۲ جاکارتا، سه ملیپوش واترپلوی ایران در مســیر پیوســتن به تیمهای صربســتانی قرار گرفتند که البته حضور دو نفر در صربســتان نهایی شده و نفر ســوم هم همین روزها انتخاب میکند. با عملکرد خوبی که ملیپوشان واترپلو در بازیهای آسیایی داشتند، توجه تیمهای اروپایی به سوی بازیکنان ایرانی جلب شد تا اینکه یک تیم صربســتانی و یک تیم یونانی برای در اختیار گرفتن ســه واترپلوییس­ــت ایران (ارشیا الماسی، مهدی یزدانخواه و حامد ملکخانبانا­ن) درخواســته­ای خود را به فدراسیون ارائه کردند.

به این ترتیب طبق مذاکرات فدراسیون و کادرفنی تیم ملی ایران با مســووالن باشگاه Valjeno صربستان، پیوستن ارشــیا الماسی به این تیم قطعی شد و او باید یکشنبه آینده برای حضور در لیگبرتر این کشور، اعزام شود. لژیونر واترپلوی ایران همچنین باید در سوپرلیگی که با حضور کشــورهای مونتهنگرو، کرواسی، اسلواکی و صربستان برگزار میشــود نیز برای باشگاه جدیدش بازی کند. همچنین پیوستن حامد ملکخانبانا­ن به باشگاه VK

‪Stari Grad‬ صربســتان نیز قطعی شــده اما زمان دقیق اعزام او به صربســتان فعال مشــخص نشده است. طبق گفته خانبانان، احتماال یک هفته تا ۰۱ روز بعد از اعزام الماسی، او نیز عازم صربستان میشود.

بــرای در خدمــت گرفتــن مهدی یزدانخــوا­ه هم باشــگاه ‪VK Stari Grad‬ صربستان و یک تیم یونانی نیز درخواســت دادهاند که به گفته خودش، رفتنش قطعی است اما هنوز انتخاب نکرده که به کدام تیم برود.

به نظر میرسد با توجه به وجود «الکساندر چیریچ» سرمربی صربســتانی تیم ملی واترپلو، احتمال پیوستن یزدانخواه به تیم صربســتانی و همبازی شدنش با حامد ملکخانبانا­ن بیشتر است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran