Iran Varzeshi

انصراف عبدولی از انتخابی؟

-

سعید دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی را بدون انتخابی میخواهد

کادر فنی تیم ملی کشــتی فرنگی قرار است ۵ مهر برای مشخص شدن تکلیف وزن ۲8 کیلوگرم تیم ملی در مســابقات جهانی بوداپســت، انتخابی درون اردویی برگزار کند اما شایعه شده سعید عبدولی بدون انتخابی دوبنده تیم ملی را میخواهد.

اعضای شــورای فنی کشــتی فرنگی در نشســتی که بعد از بازیهای آســیایی برگزار کردند در اقدامی قابــل توجه اعالم کردند که برای مشــخص شــدن نفر اعزامی به مسابقات جهانــی بوداپســت در وزن ۲8 کیلوگرم بین کیوان رضایی، یوسف قادریان و سعید عبدولی انتخابی درون اردویی برگزار میکنند.

ســعید عبدولی که قاعدتا بــه دلیل بروز رفتارهــای خشــونتآمی­ز در انتخابــی مرحله نهایی، باید در زمان برگزاری مســابقات جهانی دوران محرومیــت خود را ســپری میکرد از سوی فدراسیون کشتی بخشیده شد و حتی شانس حضور در انتخابی درون اردویی را هم پیدا کرد. این لطف در حالی شــامل حال او شــده که ظاهرا خودش خیلی هم از این وضعیت راضی نیست.

در فضای مجازی در روزهای گذشــته اخباری منتشــر شــد که ظاهرا سعید اعالم کرده در انتخابی تیم ملی کشتی حاضر نمیشود و اگر قرار باشد نفر اول این وزن با انتخابی معرفی شود، او در این مسابقه به میدان نمیرود.

موضوعی که باعث میشود بیشتر این شایعه را باور کنیم، اظهارات یکی از اعضای شورای فنی است.

یکی از اعضای شــورای فنی چند روز پیش به طور خصوصی اعالم کرد در گفتوگویی که با ســعید عبدولی در اردوی تیم ملی داشته از او شنیده که بدون انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شده و دلیلی برای برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی وجود ندارد.

حاال این دو خبر را باید کنار هم گذاشــت و باور کرد ســعید عبدولی ظاهرا برای حضور در اردوی تیم ملی شــرط هم تعیین کرده اســت و گفته به شرطی در اردوها حاضر میشود که برای مسابقات جهانی انتخاب شود.

با این شــرایط باید منتظر ماند و دید که آیا انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی در ۵ مهر برگزار میشود یا نه؟

دعوت 10 تکواندوکار به اردوی تیم ملی تکواندو

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran