Iran Varzeshi

ملیپوشان باید در تمامی تورنمنتها شرکت کنند

-

حســین روحانی مربی تیــم ملی کاراته مردان کشورمان تاکید دارد برای کسب سهمیه المپیک 0۲0۲ توکیو بچههای ملیپوش کاراته باید در همه تورنمنتهای کاراته وان شــرکت کنند. حســین روحانی مربی تیم ملی کاراته در مورد انتخابیهای روز شــنبه ملیپوشــان میگوید: «این مســابقات برای بخش کومیته تیمــی میان ســامان حیدری و کیــوان بابان برگزار شــد و بــرای وزن 7۶- کیلوگرم بین چهار نفــر از کاراتهکاها کــه در پایان هامون درفشــیپور در وزن 7۶- کیلوگرم و ســامان حیدری در بخش کومیته تیمی توانستند جواز حضور در اردوهای تیــم ملی برای رقابتهای جهانی 8۱0۲ اســپانیا را کســب کنند. البته ملیپوشــان از نظر شــرایط بدنی در وضعیت خوبی قرار نداشــتند و باید با برگزاری اردوها شرایط بدنی آنها را در مدت زمان باقیمانده به بهترین شرایط برسانیم.»

مربــی تیم ملی کاراته با بیان اینکه مدت زیادی اســت که کاراتهکاها در اردو هســتند، در اینباره تاکیــد دارد: «ما برای خود اهداف اصلــی را تعییــن کردهایــم که یکــی از آنها بازیهای آســیایی بود و پس از آن مسابقات جهانی اســپانیا. از عید 97 اردوها را شــروع کرده بودیم تا بتوانیم با یک برنامهریزی دقیق تمرینات بدنسازی فنی را برگزار کرده و با یک شرایط مناسب عازم مسابقات شویم. البته برای المپیک نیز باید برنامههــا­ی بلند مدتی را در

واکنش ثوری به استعفای نایب رییس بوکس:

طول سال تنظیم کنیم تا به هدف اصلی یعنی مدالآوری در المپیک 0۲0۲ توکیو برســیم.» روحانی در ادامه صحبتهای خود با بیان اینکه جهت کسب ســهمیه المپیک باید در تمامی کاراته وانها حضور یافت، معتقد اســت: «نیاز اصلی تیم ملی کاراته حمایتهای مالی است. مســالهای که باعث بــروز دغدغههای فکری میشــود. اگر میخواهیم برای المپیک 0۲0۲ توکیو کسب سهمیه مستقیم داشته باشیم باید وزارت ورزش و جوانان حمایت کند تا با فراهم شــدن نیازهای مالی به همه مسابقات کاراته وان اعزام شــویم. از این جهت این مســابقات برای ما اهمیت ویژهای دارد که امیدوارم توجه خاصی به این موضوع شود.»

اگر طالبی استعفاد داده باشد باید جانشین او را معرفی کنیم! حســین ثوری رییس فدراســیون بوکــس در مورد خبر نشســت خبری بوکس برای بازیهای آســیایی (3۱ شهریور) استعفای ناصر طالبی معتقد است که اگر نایب رییس فدراسیون دیگر طالبی را در فدراسیون ندیدم.» حقیقتا استعفا داده باشد باید سریعا جانشین او را معرفی کنیم. ثوری ادامه میدهد: «در مورد این اتفاق با او تماسهایی را

روز گذشته اخباری مبنی بر استعفای ناصر طالبی از سمت گرفتم اما هیچ کدام از تماسها موفق نبود و نتوانستم ارتباطی نایب رییســی فدراسیون بوکس منتشر شــد که حسین ثوری برقرار کنم. اگر واقعا او استعفا داده باشد باید نایب رییس جدید رییس فدراســیون در این مورد اینگونه توضیح میدهد: «فعال را انتخاب کنیم. البته ما هم شنیدیم که دلیل عدم حضور ناصر اســتعفای رسمی از ســوی او به صورت کتبی به ما داده نشده طالبی در فدراســیون بوکس، بیماری است و باید دید خبرهای اســت و نمیتوانیم استعفای او را رســما اعالم کنیم اما بعد از بعدی در مورد او چگونه است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran