Iran Varzeshi

مهدوی:‌در‌رشت‌حتی‌به‌استقالل‌و‌پرسپولیس‌هم‌باج‌نم‌یدهیم

-

محمدرضــا مهــدوی، هافبک تیم ســپیدرود رشت دربــاره بازی پرســپولیس و ســپیدرود میگوید: «شرایط ما با پرســپولیس خیلی فرق میکــرد. میدانســتی­م بازی ســختی داریم و برای کسب امتیاز به تهــران آمده بودیم و میخواستیم حداقل مساوی بگیریم، ولی نشد. آنها خیلی خوب بازی میکردند و شروع مجددهای بیرانوند عالی بود و خیلی موقعیتســا­زی کرد. ما هم دفاع کردیم تا امتیاز بگیریم ولی نشــد و البته خیلی هم بد نبودیم چون در یک هفته گذشــته صبح و بعد از ظهر بدنسازی کرده بودیم و به نظر من شــرایط بدنی تیم ما بهتر شده است. میدانستیم در این بازی فشــار زیادی به ما میآید و خود را برای این بازی سخت آماده کرده بودیم.»

او حرفهایش را اینطور ادامه میدهد: «معتقدم تیم ما بهتر میشود چون با آمدن کریمی سر و سامان گرفتیم. تیم ما فشــار زیادی در این بازی تحمل کرد. ما در انتهای جدول هســتیم و یارگیــری خوبی نداشــتیم و هیچ چیز ســر جایش نبود. االن کمی شــرایط بهتر شده و فکــر میکنم در بــازی با پرسپولیس بهتر از قبل بودیم. از این رو به این تیم امیدوارم و در بازی با پیــکان برای ۳ امتیاز بــه میــدان میرویم. اگر حفظ تــوپ را بهتر کنیم شــرایط هم تغییــر میکند چون از این بابت ضعیف هستیم. عمال نتوانستیم هیچ موقعیتی روی دروازه پرســپولیس ایجاد کنیم و این برای یک تیم لیگ برتری خیلی بد است.»

مهدوی به بازیهای خانگی تیمش امیدوار است: «ما از این پس در خانه به هیچ تیمی حتی استقالل و پرسپولیس باج نمیدهیم. اگر همین بازی را در رشت و در خانه خودمان انجام میدادیم، میتوانستیم برنده شویم چون این تیم خیلی از بازیکنان خود را از دست داده و نســبت به فصل قبل ضعیفتر شده است. البته جایگزینهای خوبی دارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran