Iran Varzeshi

نمازی: گفته بودم باید به جای تبریزی بازیکن بگیریم

-

امید نمازی، سرمربی ذوبآهن اصفهان در خصوص عدم موفقیت این تیم در گلزنی در لیــگ برتر فوتبال میگوید: «منکر ضعف تیم در این زمینه نیســتم. تمام تالش خود را هم به کار خواهیم گرفت تا این مشــکل را برطرف کنیم. مــن مخالف رفتن تبریزی نبودم ولی همان موقع هم گفتم باید به جای او بازیکن خوبی را جذب کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است. با من مشورت شد و من هم همان موقع نظرم را اعالم کردم.»

او درباره جذب مهاجــم برای تیمش حرفهایــی دارد: «آقای آذری در طول این مدت هم تــالش کرد بازیکنی را که کیفیت باالی فنی داشته باشد جذب کند اما در حال حاضــر و با توجه به قوانیــن نقل و انتقاالت بازیکنی که ســهمیه آزاد محســوب شود تا بتواند بدون مشکل به تیم کمک کند سخت پیدا میشود.»

نمازی اشــارهای بــه مصدومان تیمش دارد: «حســنزاده با وجــود مصدومیت به دلیل تواناییهــ­ای فنی باالیی که داشــت وارد تیم شــد و قــرار بود در مــدت زمان مشخصی آســیبدیدگ­یاش برطرف شود تا به تیم کمک کند اما متاسفانه دوران نقاهت مصدومیت حســنزاده بیشــتر از آنچه که فکر میکردیم طول کشــید تــا نتواند به ما کمک کند و باشگاه هم به صورت یکطرفه قــراردادش را فســخ کرد. رضــا حبیبزاده هــم که عنصر جــوان و توانمندی برای تیم محسوب میشد در همان هفته دوم در بازی با استقالل دچار مصدومیت وحشتناکی شد تا هنوز هم نتواند برای ما بازی کند.»

ســرمربی ذوب آهن دربــاره اینکه آیا آگاهیاش بــرای ورود به فوتبال ایران کافی بوده اســت، میگوید: «من قــرار بود فصل گذشــته به ذوبآهن بیایم اما برخی مسائل اجازه نداد این اتفاق بیفتد. بنابراین خودم را برای حضور در فوتبال باشگاهی ایران آماده کــرده بودم و مطالعه کافی داشــتم. آگاهی الزم را هم درباره مشــکالت داوری و حتی مســائل مالی که باشــگاهها­ی ایرانی با آن دست و پنجه نرم میکنند داشتم اما فکرش را هم نمیکردم مشــکل داوری اینقدر زیاد شــود که بخواهم درباره آن اظهارنظر کنم. اصال دوســت ندارم به این موضوع بیشتر از اینها فکر کنم که برخی تصمیمات مغرضانه بوده است.»

نمــازی دربــاره شــایعه بــروز برخی اختالفات بین او و محســن مسلمان اینطور توضیح میدهد: «هیچ مشــکلی با مسلمان ندارم. با محسن مســلمان و بقیه بازیکنانم بارها درباره فلســفه کاریام صحبت کردهام. چنین مشــکالتی در بین ما وجــود ندارد. مســلمان هم مانند بقیه بازیکنان میتواند بهتر از اینها باشد. او تمرین میکند و کارش را انجام میدهد اما انتظار فنیام از او بیشتر از اینهاست.»

ســرمربی ذوب آهــن اشــارهای به نیمکتنشــی­نی مظاهــری دارد: «قرار بود محمدباقــر صادقی در جــام حذفی درون دروازه بایستد اما قرعه ما در این بازیها به پدیده مشــهد خورد که در اوج قرار داشت و تصمیــم گرفتیم رشــید را درون دروازه قــرار دهیم. بنابراین خواســتم صادقی به جای همان بــازی در لیگ برتر بازی کند. معتقدم گلرهای تیــم باید در طول فصل آمادگی خود را حفظ کنند و در شــرایط مسابقه قرار بگیرند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran