Iran Varzeshi

شفر‌حاال‌حاالها‌رحمتی‌را‌نیمکت‌نشین‌نم ‌یکند جایگاه ملی حسینی در تهدید دو شماره یک

-

سید حسین حسینی از وضعیتی که در استقالل دارد به شدت ناراضی اســت و ایــن نارضایتــی را به گوش وینفرد شفر رســانده است. سرمربی اســتقالل امــا در جواب حســینی حرفهای نســبتا تندی زده و به این دروازهبــا­ن گفته به جــای گله کردن بابــت نیمکتنشــی­نیهای پیدرپی خوب تمرین کند تا دوباره به ترکیب اصلی برســد. حســینی اما باور دارد که خوب تمرین میکند و ســرمربی اســتقالل در حالی که او تمرینهای مناســبی را پشــت ســر گذاشته و شایســته بازی در ترکیب اســتقالل بــوده، راه ترکیب اصلــی را به رویش بسته است. حسینی از اینکه میبیند با وجود گذشت 7 هفته از لیگ حتی یک ثانیه هم شانس حضور در ترکیب استقالل را نداشته به شدت نسبت به آیندهاش در استقالل ناامید است.

شــفر حتی بــه حســینی گفته مادامی که رحمتی آماده باشــد هیچ دلیلی برای تغییر دروازهبان استقالل نمیبیند. در این میان اما یک ســوال مطرح اســت. چرا فصل پیش با وجود اینکه رحمتی آماده بود حســینی به انتخاب اول ســرمربی استقالل بدل شد و هفتههای متمادی در چارچوب دروازه قرار گرفت و حتی رکورد بسته نگه داشتن دروازه را در فوتبال ایران شکســت. نوعی تناقض در رفتار شفر موج میزند.

تناقضــی که شــاید ریشــه در یک تالفیجویی یــا لجبازی مدیرانه از ســوی سرمربی اســتقالل باشد تا حســینی بفهمد که نباید در بازی با پارس جم بیدلیل از حضور در زمین مســابقه و تمرین بــا مهدی رحمتی خــودداری میکرد. شــفر پس از آن بازی وعده داده بود که پاسخ حسینی را خواهد داد و حاال به نظر میرســد ســرمربی استقالل عمیقا به ادامه این روند اعتقاد دارد و بر این باور است که حسینی باید به واسطه رفتار نادرستی که داشت، تنبیه شود.

گرچه این تنبیه شــاید در ادامه کار منجر به جدایی حســینی شــود. حســینی تا امروز صراحتــا حرفی از جدایــی نزده و میداند که ســرانجام روزی مهدی رحمتی کفشها را خواهد آویخت اما آن روز ممکن است منجر به ماهها و حتی ســالهای بیشــتری نیمکت نشــینی شود و این دروازهبان را به یک عنصر کامال نیمکتنشــی­ن بــدل ســازد و از فرم بدنــی مطلوب دور سازد. از ســویی بعید نیست که حسینی در اردوهای آتی تیم ملی هم جایی در میان مدعوین نداشته باشد. بدون شــک اگــر دروازهبانی در لیگ ظهور کنــد که همچون امیر عابدزاده آیندهدار باشــد کیروش دست روی آنها خواهد گذاشت.

گوهــری دروازهبــا­ن پارس جم اکنــون به یکــی از گزینههای جدی بدل شــده اســت. نیازمند، دیگر گلر جــوان لیگ اســت کــه در ترکیب ســپاهان نمایش خوبی داشته است. ایــن دو دروازهبان به شــدت جایگاه حســین حســینی را تهدید میکنند و اگر نیمکتنشــی­نیهای دروازهبان استقالل ادامه داشته باشد، کیروش تصمیمهای تــازهای در این خصوص خواهد گرفت و حســینی به احتمال زیاد در اردوهای آتی تیم ملی حاضر نخواهد بود.

با این تفاســیر شــفر هــم باید حســاب اعتراضهای دوباره حسینی را داشته باشــد و هم احتمال حذف دروازهبانش از اردوهای آتی تیم ملی را. از طرفی آینده دروازهبانی استقالل هم بیاهمیت نیســت. حسینی قطعا آتیه بهتــری برای اســتقالل خواهد ساخت تا رحمتی که مشخص نیست چند صباح دیگر آماده باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran