Iran Varzeshi

ایلی استان: به آینده فوالد امیدوارم

-

ایلی استان سرمربی موقت فوالد خوزستان اعتقاد دارد این تیم در نوع بازی خود تغییراتی به وجود آورده و در بازیهای آینده عملکرد بهتری خواهد داشت: «بازیکنان باید هدف و استراتژی اصلی را متوجه شــوند و در آن مســیر حرکت کننــد اما در یک چشــم برهــم زدن نمیتوان انتظار این تغییر را داشــت و باید در گذر زمان و با برنامهریزی شــرایط را تغییر داد. البته ما در این زمان کوتاه هم قدمهای خوبی برداشــتیم و مطمئنم هفته به هفته بهتر میشویم. احساسم این اســت که بازیکنان تغییر اســتراتژی تیم را به خوبی احســاس کردهاند و میخواهند به آن دســت یابند امــا نیاز اصلی ما زمان اســت. در مرحله دوم باید روند پیشــرفت تیم به گونهای باشد که میزان مالکیت توپ نزد بازیکنان فوالد باالتر برود و حفظ توپ کنیم. در وهله ســوم ما دوست داریم حرکت بیشتر بازیکنان را در طول ۰۹ دقیقه مشــاهده کنیم و بــازی بدون توپ تیم فوالد از این چیزی که هســت باالتر برود و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در همه این مراحل به خوبی عمل کنیم.»

ایلی استان درباره شکست مقابل سپاهان هم توضیح میدهد: «مســوولیت تیم فوالد در ایــن بازی بر عهده بنده بــود و معتقدم در این بازی ما مقهور قدرت تیم سپاهان نشدیم و تنها به دلیل برخی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم. در این بازی برخی از بازیکنان ما مانند لوپز برای نخستین بار مســابقات لیگ برتر ایران را تجربه کردند و نیاز به زمان دارند که از این بهتر شوند. عملکرد ما در بیشــتر دقایق خوب بود و با توجه به شــرایط تیم تمام سعی و تالشمان را کردیم که با دست پر به خانه بازگردیم اما سرنوشت ما در این بازی شکست بود.»

ســرمربی موقت فوالد خوزستان در رابطه با بازی این هفته مقابل ماشینســاز­ی تبریز هم میگوید: «پس از بازگشت از اصفهان، نقاط ضعف خود را مرور کردیم و بر اســاس مسوولیتهای مشخص و تعریف شده برای هر بازیکن تمرینات را آغــاز کردیم و با روند خوبی که مجموعه تیم دنبال میکند، به آینده بسیار خوشبین هستیم. ما شنبه در اهواز با تیم ماشینسازی تبریز بازی میکنیم. این بازی برای ما سخت است، چراکه در این تیم هم شــاهد تغییراتــی در کادر فنی بودهایــم. به هر حال بازیکنان فوالد مســووالنه کار خــود را دنبال میکنند و من اطمینان دارم در این بازی خیلی بهتر از آنچه برابر ســپاهان بودند، به میدان خواهند رفت و ســعی میکنیم با برنامهریزی خوب شرایط تیم را بهتر کنیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran