Iran Varzeshi

تالش قطریها برای پر کردن سکوها

-

* شــاگردان برانکو که یکشــنبه یک تمریــن 75 دقیقــهای را در دوحه برگزار کرده بودند، آخرین تمرین خود را ســاعت 18:45 دیروز به وقت تهران برگزار کردند. تنها برنامه فنی آنها پیش از این تمرین هم حضور در جلسه فنی بود که بعد از صبحانه برگزار شد.

* بعــد از نشســت هماهنگــی بازی پرســپولیس و الســد از لباسهای دو تیم رونمایی شــد. پرسپولیســ­یها یکدســت قرمز بــه میدان میروند و بازیکنان الســد سفیدپوش خواهند بود.

* در همیــن دو روز، ویــروس ســرماخورد­گی نعمتی، نوراللهی، رســن، خلیلزاده و مصلح را گرفتار کرده و پزشکان پرســپولیس با انواع طبهای سنتی و نوین به دنبال مداوای این بازیکنان ســرماخورد­ه هســتند تا آنها برای بازی مشکلی نداشته باشــند. همچنین به تمــام بازیکنان گفته شده که کولرهای اتاقشان را خاموش کنند تا گرمای قطر و هوای ســرد هتل آنها را به دردسر نیندازد.

* باشگاه الســد بلیتهایی را در بین دانشآموزان دو مدرســه ابتدایی تقســیم کــرده و امیدوار اســت کــه هموطنانش سکوهای ورزشــگاه را پر کنند. این باشگاه پوســتری را هم در دوحــه پخش کرد و از هوادارانش خواســت الســد را در دیدار با پرسپولیس تنها نگذارند.

* سازمان لیگ فوتبال قطر پوستری را منتشر و با شعار «ما همه با شما هستیم» حمایت خود از السد را اعالم کرد.

* مهدی طارمی و محمدرضا خانزاده که هر دو بازیکن پرســپولیس بودهاند، در اردوی این تیم حاضر شــدند و برای برانکو و تیمش در بازی با الســد آرزوی موفقیت کردند.

* ســیامک نعمتی تنها پرسپولیسی اســت کــه در دوحــه گل زده. قرمزها در ایــن 5 بــازی 10 گل خوردهاند و فقط 3 گل زدهاند که تنها یکی از این ســه گل را بازیکن خودی به ثمر رسانده است؛ مهدی طارمی در بــازی مرحله گروهی فصل قبل مقابل الریان.

* برانکو در دو سال گذشته در دوحه نتایج خوبی نگرفتــه. او در لیگ قهرمانان 2016 مقابل لخویا با سه گل شکست خورد و یک فصل بعد هم ســه بــر یک به الریان باخت. تنها پیروزی تیم برانکو در دوحه هم مقابــل لخویا در مرحله یک هشــتم نهایی فصل گذشته بود. پرســپولیس امسال هم دو بار در دوحه بــازی کرده و هر دو بار را باخته. در مرحله گروهی 3 بر یک به الســد و در بازی رفت یک چهارم نهایی هم با یک گل به الدحیل.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran