Iran Varzeshi

چهار بازیکن، سهم لهستان قهرمان

بهترینهای والیبال قهرمانی جهان

-

در پایــان رقابتهــای والیبال قهرمانــی جهــان ۸۱0۲ تیــم برتر ایــن رقابتها معرفی شــد و بارتوش کورک از لهســتان بهعنوان ارزشمندتری­ن بازیکن جهان در سال ۸۱0۲ انتخاب شد.

در پایان ایــن رقابتها که باز هم فینال برزیل - لهســتان را مثل دوره قبل در خود میدید، لهستان یک بار دیگر و اینبار خارج از خانه جــام قهرمانی را باالی ســر برد و بــرای دومین بــار پیاپــی قهرمان جهان شد. لهستانیها در فینال در سه ســت پیاپی برزیل باتجربه را از پیشرو برداشتند و در تورین جشن قهرمانی گرفتند.

در پایــان ایــن رقابتهــا به رســم همیشــگی تورنمنتها، تیم و بازیکنــان برتر هر پســت معرفی شدند که سهم لهســتان قهرمان و البته آمریکای رده ســومی از سایر تیمها بیشتر است.

بارتــوش کورک پشــت خط زن نامــدار لهســتانیه­ا در پایــان این رقابتها عنوان ارزشــمندت­رین بازیکن را از آن خــود کرد. کورک پس از دوران افول خود، بازگشــت فوقالعادها­ی داشت و ستاره لهستان در ایــن رقابتهــا بــود. کوبیاک باتجربه، زاتوراســک­ی و نواکوفسکی هم دیگر لهســتانیه­ایی بودند که در پســتهای مختلــف در میــان بهترینهای جام جای گرفتند.

لیســت برتریــن بازیکنان رقابتهای والیبال قهرمانی جهان ۸۱۰۲ در پستهای مختلف: ارزشمندتری­ن بازیکن: بارتوش کورک از لهستان بهترین پاســور: میکا کریستنســن از آمریکا بهترین پشت خط زن: متئو اندرسون از آمریکا بهترین دریافت کنندهها: میشــائیل کوبیاک از لهســتان و داگالس سوزا از برزیل بهترین مدافعان وسط: لوکاس ساوت اردوگاه از برزیــل، نواکوفســک­ی از لهستان بهتریــن لیبــرو: پاول زاتورســکی از لهستان

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran