Iran Varzeshi

گتوزو: میالن باثبات بازی نمیکند

این برد میتواند به ما اعتماد به نفس بدهد

-

جنــارو گتــوزو امیدوار اســت که پیــروزی چهار بر یک میــالن در خانه ساســولو به این تیم اعتمــاد به نفس بدهد.

میالن که سه بازی قبلی در سری آ را با تســاوی بــه پایان بــرده بود و نمیتوانست برتری خود مقابل حریفان را حفــظ کند، این بار بــا وجود اینکه به دلیل مصدومیت گونســالو ایگواین، فابیو بورینی و پاتریک کوترونه مهاجم نداشــتند، توانســتند ساســولو را در ورزشگاه ماپی چهار بر یک ببرند.

گتــوزو گفــت: «آنــدره ســیلوا نمیخواســت در تیم بماند. وقتی این خبر را شنیدم، میدانستم که نمیتوانم متقاعدش کنــم و نمیتوانم به او قول بدهــم که ‪30 52،‬ بــازی انجام بدهد. مــن تردیدی نداشــتم کــه او مهاجم بزرگی است و هیچکس نمیخواست او را بفروشــد. خود او بود که میخواست برود.

در پنــج بازی قبلی، تیم همیشــه فوتبال خوبی بــازی میکرد. ما خیلی باثبات نیســتیم و اغلــب در نیمه اول عالی بــازی میکنیــم و در نیمه دوم کارمان سخت میشود. ما مقابل امپولی تیم حاکم میدان بودیم و میتوانستیم چهــار بر یک پیروز شــویم امــا پیترو تراچیانو پنج، شش واکنش عالی نشان داد.»

میالن در 12 بازی اخیر در ســری آ کلینشــیت نداشته است. گتوزو میگوید: «در حــال حاضر، حرکات دفاعی ما خیلی خــوب نیســت و مســاله تنهــا مدافعان نیستند، بلکه تیم باید پوشش دفاعی انجام بدهد. این نقطه ضعف ماست. ما در گوشه محوطه جریمه حریف را پرس نمیکنیم و فقط عقب مینشــینیم و به سمت حریف نمیرویم. حریف چهــار، پنج توپ عمقی ارسال کرد که برای ما دردسرهای فراوانی ســاخت اما ما میدانیم کــه باید در این زمینه بهتر عمل کنیم.

در حــال حاضر، تیــم کارهای خوب بسیاری انجام میدهد و این نتیجه میتواند به ما کمک کنــد. در همه زمینههایی که داریــم روی آنها کار میکنیــم اعتماد به نفس به دست بیاوریم.

زمانــی که پیراهن میــالن را به تن میکنیــد و در چنین باشــگاه پرافتخاری حضور دارید، فشار بر شما زیاد است، چرا کــه تیم میخواهد بــه اوج برگردد. مردم به نتیجه بیشــتر اهمیــت میدهند تا به عملکرد تیم اما من میدانستم که این تیم آیندهداری است و تنها نیاز به زمان دارد تا پیشرفت کند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran