Iran Varzeshi

آذری: صحت عکسی که از مسلمان منتشر شد، ثابت نشده

-

ماجــرای محســن مســلمان بــا ذوبآهن به داســتانی کشدار بدل شــده و بعید است که با این شرایط مسلمان بتواند در ذوبآهن هم دوام بیاورد. مسلمان در حالی سر ناسازگاری با ذوبآهن گذاشته و فضــای این تیم را به هم زده کــه بعد از اخراج از پرســپولیس مدیران این باشــگاه به شدت حامی او بودند و در صدد احیایش برآمدند.

سعید آذری، مدیرعامل باشــگاه ذوبآهن که نقش کلیدی در بازگرداندن مســلمان به ذوبآهن داشــت، درباره اینکه آیا نمازی با جذب مســلمان موافق بود، گفته است: «ما برای جذب بازیکن نقطه نظــرات مربی را در نظر میگیریــم و بعد از آن که بازیکن جذب شــد باید طبق سیاســتهای تیم و باشــگاه حرکت کند. در این ‪14 31،‬ ســالی که در فوتبال مدیریت کردم هیچ وقت به خواســت خودم بازیکن نگرفتم. نمازی از مســلمان شناخت داشت و با توجه به شناختش او را جذب کردیم.»

بعد از اینکه این داســتان مسلمان با ذوبآهن پیش آمد خیلی از پرسپولیســ­یها اعالم کردند که رفتار فصل گذشته برانکو با او درست بوده و مسلمان در پرسپولیس هم حاشیه درست کرده است. آذری در واکنش به این تحلیل واکنشــی دارد: «برای من این مسائل به هیچ عنوان اهمیت ندارد و کاری ندارم که در پرســپولیس چه خبر بوده، چون سیاستهای آنهــا را نمیدانــم. من کار خــود را میکنم. به من ارتباطــی ندارد که آنجا چــه اتفاقی رخ داد.» آذری ارتباط حاشیههای اخیر با عکسی که از مسلمان در حال استعمال قلیان منتشــر شده را تکذیب کرد و گفت: «ما فوتبالیســ­ت را جذب میکنیم تا برای ما بدود و مایه بگذارد. صحت و ســقم آن عکسی که از مسلمان منتشر شــده هم برای ما اثبات نشده. من براساس عکس مدیریت نمیکنم بلکه اگر تصمیمی هم بگیرم بر اساس مستندات است. مسلمان یکی از بهترین فوتبالیســ­تهای ایران است و ما به او ایمان داشــتیم که جذبش کردیم اما باید بداند همه چیز حســاب و کتاب دارد. ما در ذوبآهن بدون حساب و کتــاب پول نمیدهیم و الکی به خاطر هر کســی مبارزه نمیکنیم. مسلمان باید ثابت کند که ارزشش را داشته که برای جذبش مبارزه کنیم، مسلمان باید اثبات کند که اشــتباه کردیم و باید ما را متقاعد که راهمان اشــتباه است. مسلمان باید نمازی را متقاعد کند که اشتباه کرد و مدیریت این مساله هم بر عهده خودش است. همانطور که گفتم مسلمان فوتبالیست توانمندی است و در مورد جذبش اشتباه نکردم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran