Iran Varzeshi

میخواهم مثل نیما لژیونر شوم

نوشاد عالمیان:

-

مدال آور بازیهای آسیایی تنیس روی میز از لژیونر شــدنش در نیمه فصل و حضور در اروپا خبر داد.

نوشــاد عالمیــان در مــورد وضعیتش پس از بازیهای آســیایی گفــت: «مدتی به اســتراحت پرداختــم اما دوبــاره تمریناتم را شــروع کردم و برای مســابقات آتی خودم را آماده میکنم. شدیداً بــه دنبال حضور در لیگهای اروپایی هســتم و به احتمال زیاد نیمفصل کار انتقالم صورت میگیرد.»

او ادامه داد: «با ۲-۳ باشــگاه در حال مذاکره هســتیم. در حال حاضر ایــن صحبتها ادامه دارد و بــه احتمال زیاد همه چیز نهایی خواهد شــد تا بتوانم مــن هم همانند نیما در اروپــا بازی کنم و لژیونر شوم.» او در مورد وضعیت باشگاهی در ایران نیز گفت: «با توجه به شــرایط اقتصادی که وجود دارد ســخت شده است و تیمها شاید نتوانند آنطور که باید هزینه کنند، یکی دو تیم مانند پتروشیمی و دانشگاه آزاد هستند که میتوانند نسبت به سایر تیمها با شرایط بهتری ادامه دهند.»

دارنده مدال آســیایی پینگ پنــگ در مورد شرایط نیما برادرش در لیگ فرانسه نیز توضیح داد: «نیما شــرایط خوبی دارد و در یکی از باشگاههای خوب فرانسه حضور پیدا کرده است، هفته گذشته نیز توانســتند قهرمان فصل گذشــته فرانســه را شکســت دهند و با توجه به رنکینگی که دارد نفر اول تیمش است.»

عالمیــان در مورد اینکه آیا پس از بازگشــت تقدیری از ســوی مســووالن اســتانی مازندران از وی صــورت گرفت یا خیر نیز گفت: «هیچ تقدیری صــورت نگرفت و تنها یک اســتقبال معمولی بود. واقعا این وضعیت نمیگویم ما را از ورزش دلســرد میکند بلکــه ناراحــت میکند. امیــدوارم توجه بیشتری به ورزش و مدالآوران کنند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran