Iran Varzeshi

تجربه تلخ و حمایت بیمنطق از الحاجی

گرو، بویان دیگر استقالل

-

این روزهــا همچنان حمایت از گرو توســط مدیران استقالل ادامه دارد و به همین اندازه هم رســانهها از این بازیکــن انتقاد میکنند. البته فصل پیش هم بویان چنین شرایطی داشت.

از روز اولی که به اســتقالل آمد گفتند مصدوم است و رفته رفته در تمرینات هم آنقــدر ضعیف بود که رســانهها از این خرید بیثمر انتقاد کردنــد، این در حالی بود که شــفر در تمام آن روزها ســعی کرد که از این بازیکن حمایــت کند، حمایتی که هیچ منطقی پشــتش نداشت، تا اینکه خود شفر در یکی از تمرینات صدایش درآمد و ســرانجام از بویان خواست به کشورش برگردد.

سرنوشــت الحاجی گرو هم به نظر میرســد چیزی شــبیه بویان اســت، در روزهایــی که رســانهها سعی داشتند استقاللیها را متوجه اشتباهشــا­ن در خریــد این بازیکن کنند، مســووالن اســتقالل مصرانه از ایــن بازیکــن حمایــت کردند، حاال هم همین شــیوه را برای گرو پیاده میکنند. روز یکشــنبه فتحی مدیرعامل استقالل سعی کرد که از الحاجی گرو حمایت کند و بعد از او حاال نوبت به خطیر معاون ورزشــی باشگاه استقالل رسیده است.

خطیر در ایــن زمینه میگوید: «به هر حال ایــن بازیکن، مهاجمی بوده که در ســطح دوم فوتبال دنیا توپ زده و با تیمهــای بزرگ بازی کرده اســت. ســرمربی اســتقالل از مدتهــا قبــل ایــن بازیکــن را میخواست و حتی نســبت به تیام اولویت نخست او بود. ما نمیتوانیم بگوییم که این بازیکن مهاجم خوبی نیســت. تیام با عملکرد درخشانی از اســتقالل به عجمان رفت و اکنون تنها توانســته یک یا دو گل در این تیم بزند. آیا ما قبول میکنیم که با این عملکرد تیام بازیکن بیکیفیتی است. در قبال گرو نیز همین موضوع مطرح است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran