Iran Varzeshi

نیمه نهایی لیگ قهرمانان؛ بازگشت بزرگ کاشیما

کاشیما آنتلرز 3-سوون سامسونگ کره جنوبی 2

-

پــای دیگر نیمــه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کاشیما آنتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی برگزار کردند. مسابقهای که اتفاقات جالبی داشت و پرگل از کار در آمد. از ساعت 13:30 دقیقه به وقت تهران کاشــیما با ترکیب سون تائه، اینواکی، اوچیدا، ســئونگ هیون، یاماموتو، ناگاکی، سرجینهو، میســائو، سوزوکی، آبه و اندو در خانه مقابل سوون ایستاد. در ترکیب تیم کرهای هوا یونگ، لی کی جی، جو سونگ جین، کوو جا ریونگ، کواک کوانگ سئون، الویس ساریچ، جانگ هو ایک، یئوم کی هون، پارک جونگ وو، دیــان دامیانوویچ و ایم سانگ هیئوب به میدان رفتند.

در مســابقهای که نواف شکرا... عربستانی قضاوتش را برعهده داشت در همان دقایق نخســت میزبان دو بار شوکه شد. فقط دو دقیقه از بازی گذشــته بود که نخستین کرنر بازی توسط بازیکنان میهمان کوتاه ارسال شد. بعد از اینکه بازیکن سوون توپ را قطع کرد و به دهانه دروازه فرستاد، اوچیدا مدافع تیم کاشیما قصد دفع توپ را داشت که به اشتباه به سمت دروازه زد و توپ وارد دروازه کاشیما شد.

چهار دقیقه بعد کاشیما دوباره گل خورد. در این دقیقه در ســمت چپ خط دفاع، بازیکن کاشیما توپ را لــو داد و دامیانوویـ­ـچ باتجربه از گوشه محوطه به سمت دروازه حریف نزدیک شد. او روی جایگیری ضعیف دروازهبان کاشیما به راحتی از زاویه بسته دروازه این تیم را باز کرد.

در ادامه بازی تالش کاشیما برای تغییر نتیجه در نیمه نخســت ثمری نداشت و ضربات سرجینهوی برزیلی بینتیجه ماند اما در نیمه دوم میزبان بازگشتی استثنایی داشت.

دقیقه 21 بعد از حرکت ترکیبی بازیکنان کاشــیما، از سمت راست سرجینهو ســانتر زیبایی ارسال کرد و مدافع ســوون قبل از سوزوکی با ضربه ســر دروازه خودی را باز کرد. فقط شــش دقیقه به پایان مانده بود که کار ترکیبی بازیکنان کاشیما و پاس رو به جلوی زمینی به سمت دروازه، سرجینهو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او دومین گل را به ثمر رساند.

اما معجزه ژاپنیها در ســومین دقیقه از وقتهای تلف شده به وقوع پیوست و پس از ارســال بازیکنان کاشیما از کنار زمین و به هم ریختگی دفاع ســوون، ضربه اوچیدا دروازه ســوون را باز کرد و کاشیما به شکل عجیبی برنده شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran