Iran Varzeshi

هیچ چیز مانع رونالدو نمیشود

-

کریســتیان­و رونالدو گل زد تا اتهام و حواشــی اخیر را به دســت فراموشی بسپرد و به یوونتوس کمک کند دهمین بــرد متوالــیاش در رقابتهای مختلف این فصل را به دســت آورد. فوقستاره پرتغالی روی سانتر ماریو مانجوکیچ گل دوم تیمش را به ثمر رســاند بعد از آنکه رودریگو بنتانکــور گل اول بیانکونری را وارد دروازه اودینزه کرده بود.

این چهارمین گل فصل بازیکن 33 ســاله بود که بعد از مسابقه از هوادارانی که نامش را فریاد میزدند، تشــکر کرد اما حرفی نزد.

او به شــدت تحت فشــار است به دلیل اتهام تجاوز که توســط مدل سابق آمریکایی علیه او ایراد شــده و دوشنبه گذشــته پلیس آمریکا تحقیقات درباره این پرونده ســال 2009 را از سر گرفته است.

ماسیمیلیان­و آلگری مربی یوونتوس بعد از بازی گفت: «نمیدانم در خانهاش چــه میگــذرد، من بــا او در یک خانه زندگی نمیکنم. آنچــه میدانم چیزی است که در زمین میبینم. سخت تمرین میکند، سرحال و باانگیزه است و در این بازی یک گل فوقالعاده زد.»

در این بازی در شهر کوچک اودینه در شمال شرقی ایتالیا که فاصله زیادی با مرز اســلوونی ندارد، همــه نگاهها به رونالــدو بود کــه خبرنگارانـ­ـی را حتی از چیــن جذب کرده بــود اما «موضوع رونالــدو» هیچ تاثیــری روی محبوبیت این بازیکن در میان هواداران نداشــت که ورزشگاه 25 هزار نفری فریولی را پر کرده بودند. قبل از بازی دهها نفر منتظر اتوبوس یوونتوس بودند و خیلیهایشان اشک شوق میریختند.

رونالدو وکیل مدافــع فوقالعادها­ی را اســتخدام کرده کــه در برابر اتهام از او دفاع کند؛ دیوید چزنوف که ســابقه دفاع از شــکیل اونیل، مایک تایسون و آندری آغاسی را دارد و به وکیل ستارهها مشهور است.

او در اینستاگرام خود اتهام تجاوز را رد کــرده و در توییترش که 75 میلیون فالوور دارد، نوشــته این اتهــام با تمام باورهای او در تضاد است.

البته بیــرون زمیــن عواقبی برای رونالدو بــوده، ارزش ســهام یوونتوس کاسته شده و نایکی به دلیل اتهام علیه یکی از سرشــناستر­ین چهرههایش به شــدت ابراز نگرانی کرده، گفته میشود رابطه مالی رونالــدو با این غول لباس و ادوات ورزشی بیش از یک میلیارد دالر ارزش دارد. منبع:‌خبرگزاری‌فرانسه

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran