Iran Varzeshi

فریبا: قرار نیست کسی به کادرفنی استقالل اضافه شود

-

بهتاش فریبا یکی از اعضای کمیته فنی تیم استقالل در خصوص وارد شدن احتمالــی این تیم به کــورس قهرمانی میگوید: «اســتقالل نفــرات توانمندی دارد و شفر هم فصل گذشته مقام خوبی با اســتقالل به دست آورد. بازی با سایپا در هفته نهم بسیار تعیینکننده است و اگر استقالل سه امتیاز این بازی را بگیرد قطعا شــرایط روحی تیم برای بازیهای بعدی بهتر خواهد شد. البته کار استقالل برابر سایپا سخت است، ولی امیدوارم که تیم ما در نهایت برنده شود.»

عضو کمیته فنی باشــگاه استقالل در مورد جلسه روز سهشنبه اعضای این کمیته بــا وینفرد شــفر میگوید: «این نخستین جلســهای بود که برگزار شد و جلسه خوبی هم بود. البته قرار است در مورد این مسائل آقای مظلومی صحبت کنند، چون ایشان سخنگوی کمیته فنی اســت. صحبتهای خوبــی بین اعضای کمیته فنی و شفر رد و بدل شد و ایشان هم از اعضــای کمیته خواســت که در تمرینات استقالل حضور پیدا کنند.»

فریبا در خصــوص اینکه آیا در این جلســه در خصوص اضافه شدن دستیار ایرانــی به کادر فنی اســتقالل صحبتی صورت گرفته اســت یا خیــر، میگوید: «خیر، این نخســتین جلســه ما با شفر بود و صحبتی هم در مورد اضافه شــدن دستیار ایرانی صورت نگرفت.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran