Iran Varzeshi

گوچی، 478 دقیقه در حسرت گل

-

رضــا قوچاننژاد روزهــای آرام اما نه چنــدان موفقی را در قبرس ســپری میکند. ناجی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ،2014 بعد از دو فصل درخشان و به ثمر رســاندن 29 گل در اردیویژه، پای برگــه تمدید قرارداد بــا هیرنفین را امضــا نکرد تا به لیــگ قبرس برود و پیراهن آپوئل را بپوشد. اتفاقی که بعد از نیمکتنشینی او و خداحافظیاش از تیم ملی رخ داد و البته تعجب اهالی فوتبال در ایران را به دنبال داشت.

قوچاننژاد 5 بار در ترکیب آپوئل در لیگ قبرس قــرار گرفته و تنها یک گل به ثمر رســانده. گلی که هفته اول و در خانه ساالمیس وارد دروازه حریف شد تا آپوئل به پیروزی ارزشمند 3 بر 2 برسد. قوچاننژاد از آن تاریخ تا امروز 3 بازی در لیگ قبرس و مقابل دوکسا، آنورتوسیس و آایال انجــام داده و در گلزنــی ناکام مانده. او در این بین، در جام حذفی هم مقابل الرناکا به میــدان رفته اما باز هم موفق نشده دروازه حریف را باز کند.

گوچــی که با هــزار امیــد و آرزو بــه آپوئل رفت تا خودی نشــان بدهد و یک بازیکن کلیدی برای این تیم باشــد، حدود 478 دقیقه اســت که در حسرت گل بهسر میبرد. او در این مدت یکی از بازیکنان ثابــت آپوئل بوده اما گلی نزده و فقط تماشاگر درخشش سایر بازیکنان بوده.

به آمــار قوچاننــژا­د، حضور 167 دقیقهای در مقدماتــی لیگ اروپا را هم اضافه کنید که مهاجم ســابق تیم ملی نتوانسته دروازه حریفان را باز کند. یعنی قوچاننــژا­د این فصــل در 8 بازی، یک گل زده و در باقی اوقــات مقابل دروازه حریفان ناکام مانده.

آپوئل هم مثل قوچاننژاد در رقابت بــا آایال و آپولون موفقیتی بهدســت نیــاورده و بعد از این دو رقیب قدرتمند، در جایگاه ســوم جــدول ردهبندی لیگ قبرس ایســتاده. آپوئــل از 5 بازی 10 امتیاز کســب کرده اما آایال از 6 بازی 16 امتیــاز اندوخته و آپولــون هم 15 امتیاز بهدست آورده. نتایجی که نه برای قوچاننژاد خوشــایند اســت و نه آپوئل که فصل قبل در لیگ قبرس درخشــید و مجــوز حضور در مرحله مقدماتی لیگ اروپا را کسب کرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran