Iran Varzeshi

شکست مقابل پاریسنژرمن کابوس بود

-

سامان قدوس حضور در لوشامپیونا را به اللیگا ترجیح داد و در هیاهوی نقل و انتقاالت و ساعات پایانی آن در فوتبال اروپــا تصمیم گرفت پیراهــن امیین را بپوشد. باشــگاهی کوچک اما با رویاهای بزرگ در فرانســه. قــدوس از همان روز اول به یکی از بازیکنــان کلیدی امیین تبدیل شــد. 3 گل زد و 3 پاس گل داد تا محبوب هواداران این تیم شــود. او اما مقابل ستارههای پاریسنژرمن نتوانست عملکرد ویژهای ارائه بدهد. ســامان در گفت و گو با ســایت 11 امیین فرانســه، صحبتهای جالبی درباره تقابل با بهترین تیم فرانسه و ســتارههای آن انجام داده است.

به طور معمول هنگام نتیجه تســاوی بدون گل، تیمهایی همانند پاریســنژر­من در ســطح باالیی حمله میکنند و فضاهای عقب زمیــن را خالی میگذارنــد. البته این اتفاق در بازی شنبهشــب رخ نداد و تــالش کردیم تا با اســتفاده از این فضا به گل برسیم اما روز، روز ما نبود. زمانی هم که روز شــما نباشد 5 گل را دریافت میکنید و از زمین بدون کســب امتیاز خارج میشوید.

البته، دریافت 5 گل یک کابوس است. کابوسی که تا روزهای بعد هم از ذهن شما پاک نخواهد شد. البته پاریسنژرمن بهترین باشگاه لوشامپیونا است و قدرت این تیم را با تیمهای دیگر نباید مقایسه کنید.

همــواره تالش میکنم تا بــه تیمم با گلزنی و پاس گل کمک کنم. نزدیک به گلزنی برابر پاریسنژرمن قرار داشتم اما روز من نبود. میتوانســت­م ضربه بهتری بزنم اما نشد یا بهتر بگویم نتوانستم.

زمانی که حتی بــرای دقیقهای تالش خود را به کار نبندید، چنین اتفاقی رخ میدهد و خیلی آسان هم تیمی همانند پاریسنژرمن میتواند از این شــرایط استفاده کند و گلهای زیادی بزند.

همانند تیم امیین، من هم خیلی خسته بودم. بــازی برابر چنین تیمی بســیار پیچیده است. آنها بهترین بازیکنان جهان هستند. خیلی خسته بودم و تیم امیین هم همینطور اما حاال که چند روز از این شکســت گذشته، ریکاوری کرده و آماده بازی بعد هستیم.

البته، همانطور کــه گفتم خیلی زود و تحت هر شرایطی شکست برابر پاریسنژرمن را فراموش کردیم. بازی جدیدی فرا میرسد و باید پیروز شویم. 3 امتیاز بازی با نانت برای ما اهمیت فراوانــی دارد چون میخواهیم به روند بردهایمان برگردیم.

در نیمــهاول ایــن بــازی در جایگاه خودمان قرار داشتیم و 2 گل پاریسنژرمن از خطوط کناری به ثمر رسیدند. به عملکردی که در نیمــهاول ارائه دادیم افتخار میکنم. ما هم میتوانســت­یم 2 گل از خطوط کناری بزنیم اما این ســبک از بازی حریف را هم یاد میگیریم. امیــدوارم در بــازی بعدی چنیــن گلهایی نخوریم.

ممکن نبودن در کار نیســت اما شاید برابر تیم فعلی پاریســنژر­من اینگونه باشــد. نمیشــود همیشــه اینگونه فکر کــرد و باید همیشــه به خاطر داشته باشــید که میتوانید برنده شوید. این هدف من در طول هفته اخیر بــود. ابتدا با تیم ملی فوتبال ایران برابر بولیوی آغاز شد و تا پاریس ادامه داشت.

البته در دوران حرفهای فوتبالم یک بار در گذشته دو شکست 5 بر صفر را تجربه کردم. آن را بــه خاطر دارم اما این شکســتها به ما اجــازه میدهد تا درس بگیریم و از تجارب آنها در بازیهای بعدی استفاده کنیم.

صــد در صــد. امیین این شکســت را فرامــوش کرده و برای بازی بــا تیم نانت و موفقیت در این دیدار تمرین کند.

ارزیابی شــما از این باخت سنگین چیست، فکر میکردید با این اختالف گل مقابل پاریسنژرمن شکست بخورید؟

این یک کابوس بود، درست است؟

یک فرصت کوچک هم داشــتید اما گل نزدید؟

در بیشتر زمان بازی نتیجه 2 بر صفر به سود پاریسنژرمن بود. پس از آن چه اتفاقی رخ داد کــه 3 گل دیگر دریافت کردید؟

احســاس میکنیــم بــازی برابر پاریســنژر­من نیروی زیادی از شــما گرفت؟

آیا میتوانید با عبور از این شکست ســنگین مهیای نبرد بعدی با تیم نانت شوید؟

به نظر شما میتوانیم واکنش مثبتی به برخــی نکتههای بــازی امیین برابر پاریسنژرمن داشته باشیم؟

به نظر میرسد شکست دادن تیمی همانند پاریسنژرمن ممکن نیست؟

خیلی سخت است این شکست با 5 گل را فراموش بکنید؟

به نظر میرسد باید واکنشی در بازی بعدی با تیم نانت نشان بدهید؟

 ??  ?? قدوس: به عملکردمان در نیمه اول افتخار میکنم
قدوس: به عملکردمان در نیمه اول افتخار میکنم

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran