Iran Varzeshi

خوشخبر: هر آمدنی رفتنی دارد

-

نمیدانم چرا برای رفتنم اینقدر عجله داشتند

امیر خوشخبر، سرپرســت مســتعفی تیم ملی والیبال که بیش از 10 سال ســابقه سرپرســتی تیم ملی والیبال ایران را دارد درمورد این موضوع گفت: «صبح روز دوشنبه ضیایی مرا به دفترش فراخواند و از من خواست نامهای بنویسم و از فدراسیون بروم. من پیش از این به داورزنی و ضیایی اعالم کرده بودم، رفتنم از فدراســیون خیلی ساده خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد. روزی که به فدراسیون آمدم منتظر رفتن از اینجا هم بودم.»

سرپرســت مســتعفی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: «زمان سرپرستی من 6ماهه است و این روال 13 ســال است که جریان دارد. من هر ســال اول فروردین مانند سایر اعضــای کادر فنی تیم ملی تا شــهریورما­ه حکم میگیرم. روز گذشــته فدراسیون، لغو ماموریت مــن از فدراســیون را امضا کرد و من هم به درخواست ضیایی نامهای نوشتم، وســایلم را جمع کــردم و از امروز به وزارت ورزش خواهم رفت.» او درمورد اینکه ظاهرا چند ماه پیش هم اســتعفا داده بود نیز گفت: «فکر میکنم بعد از لیگ ملتها بود که نامهای چند صفحهای به ضیایی نوشــتم و ضمن بیان مسائل، مشــکالت و راهکارها، استعفای خودم را هــم اعالم کردم. در آن نامه از ضیایی خواســتم فرد دیگری را بهعنوان سرپرست انتخاب کند تا من بتوانم در کنارش به وی کمک کنم تا تمام موارد را یاد بگیرد.»

خوشخبر ادامه داد: «در این مدتی که در فدراسیون بودم واقعا همه زحمت کشیدند. نباید فراموش کنیم که هر آمدنی، رفتنی هم دارد. قرار نبود من تا ابد در فدراســیون والیبال بمانم. همیشــه هم به اصرار خودم حکم طوالنی نمیگرفتم. به یاد دارم یکبار داورزنی به من گالیه کرد که چرا هر سال حکم 6ماهه میآورم و بهتر است زمان این حکم را طوالنیتر کنیــم تا کارها بهتر پیش برود امــا من در جوابش گفتم که خودم عمداً این کار را میکنم تا بتوانید عملکردم را ارزیابی کنید و اگر نیاز به تغییر بود، دستتان باز باشد.»

سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال ایران درباره چگونگی این تصمیم نیز گفت: «روز دوشنبه ضیایی خیلی زود نامه من را امضا و ارسال کرد و من از سهشنبه هیچ حق و حقوقی در فدراسیون والیبال ندارم. نمیدانم چرا برای این کار اینقدر عجله داشتند اما شاید جالب باشد بدانید که من و ضیایی در جلســهای که داشتیم صحبت خاصی انجام ندادیم. او از من بابت کارهایی که کرده بودم تشــکر کرد و هیچ ایرادی هم نگرفت. شاید نیاز باشد که خون تازهای به تیم ملی تزریق شود. هر فردی که جایگزین من شود، اگر کمکی از من بخواهد دریغ نخواهم کرد و هر کاری از دستم برآید برای موفقیت والیبال انجام میدهم.

به هر حال والیبال مسیر دشواری در پیش دارد و حضور در مسابقات بزرگی همچون المپیک و قهرمانی جهان ...و جای آزمون و خطا نیســت. هــدف من این اســت که به والیبــال لطمهای وارد نشــود. نمیخواهم حاشیهســاز­ی کنم و بار مضاعفی برای مشکالت فدراسیون باشم. خودم یک عمر با حاشــیه جنگیدم و حاال دوست ندارم خودم محور حاشیهها باشم.»

سرپرســت ســابق تیم ملی والیبال درمورد اتفاقاتی که برای سامان فائزی، ســرعتیزن تیم ملــی رخ داد و او بهدلیل مصدومیت مورد عمل جراحی قرار گرفت نیز توضیح داد: «داســتان جراحی پای ســامان هیچ ارتباطی به دکتر احمدی ندارد و اگر هر پزشــک دیگری هم بود همین کارها را میکرد.

احمدی بهخوبی از فائزی مراقبت کرد اما شــرایط بهگونهای شد که پای سامان به جراحی نیاز پیدا کرد. متاسفانه باشگاه سایپا هم به همین دلیل قرارداد این بازیکن را فســخ کرد و ای کاش این اتفاق رخ نمیداد. فائزی بهتازگی متاهل شده است و بهتر بود باشگاه سایپا معرفت به خرج میداد و کمی از این بازیکن که سالها برای سایپا بازی کرده و عرق خود را به نارنجیپوشا­ن نشان داده، حمایت میکرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran