Iran Varzeshi

ریسک کردم و رکورد شکستم

-

قهرمان پاراوزنهبر­داری آسیا تاکید دارد، با توجه به مصدومیتی که داشته حضور او در بازیهای پاراآســیا­یی ریسک بزرگی است، اما این ریسک را به جان خریده است. روحا... رســتمی، وزنهبردار دسته 2۷ کیلوگرم کشورمان یکی از مردان طالیی در آوردگاه جاکارتا بود که توانست با پشت سر گذاشتن رقبای آســیاییاش از سکوی قهرمانی این مسابقات باال برود. رستمی در این خصوص معتقد اســت: «سطح این رقابتها نســبت به دوره قبل بسیار باال رفته و همین باعث سختتر شدن کارم شده بود. با این حال کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات توانست با دست پر جاکارتا را ترک کند.»

رستمی با اشاره به عملکرد خود در این مسابقات میگوید: «خدا را شکر با وجود مصدومیتی که داشــتم توانســتم انتظارات را برآورده کنم. از ناحیه کتف دچار مصدومیت شــده بودم و بهسختی تمرین میکردم ولی با همت کادر فنی توانستم به آمادگی الزم جهت حضور در رقابتها دست پیدا کنم.»

ملیپــوش طالیی کاروان ایران در جاکارتا ادامــه میدهد: «جا دارد از کادر فنی و همچنین میرشفیعی دبیر انجمن فدراسیون جانبازان و معلوالن تشــکر کنم. در این دوره با ورزشــکاری رقابت داشتم که رکورددار این وزن بود ولی با این حال نهتنها به مدال طال دســت پیدا کردم، بلکه حتی با باال بردن وزنه ۹22 کیلوگرم توانستم رکورد او را بشکنم.»

رســتمی با اشاره به مصدومیتش معتقد است: «بهخاطر مصدومیتی که داشــتم، حضور در این مسابقات برایم ریسک بود، اما این ریسک را به جان خریدم و در جاکارتا حضور پیدا کردم. خوشــبختان­ه اکنون به بهبودی نسبی دست پیدا کرده و روزبهروز بهتر میشوم.»

ملیپوش دســته 2۷ کیلوگرمی پاورلیفتین­گ دربــاره برنامهاش برای آینده اعتقاد دارد: «برای کسب ســهمیه المپیک 2020 دو مرحله را پشت سرگذاشــته و فقط یک مرحله پیش رو دارم که ســال آینده در قزاقستان برگزار میشــود. امیدوارم بتوانم این مرحله را هم بــا موفقیت طی کرده و سهمیه المپیک را کسب کنم.»

رییس فدراسیون شطرنج:

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran