Iran Varzeshi

امری حاضر نیست از قهرمانی صحبت کند

-

اونای امــری گفته که دوســت ندارد بگوید آرسنال مدعی قهرمانی است. آرسنال اخیرا توانست لسترســیتی را با نتیجه سه بر یک شکســت دهد. این دهمین پیروزی پیاپی آرســنال در تمامــی رقابتها بود و برخی میگویند که آرســنال میتواند برای قهرمانــی لیگ برتر بجنگد. حاال آرســنال تنها دو امتیاز با منچسترســی­تی و لیورپول صدرنشین فاصله دارد.

آرســنال بهترین روند پیروزی خود از سال 2007 تاکنون را داشته و امری با این حال حاضر نیست که دســتاورد تیمش را بزرگ بداند: «ما باید خونسرد باشیم. برای ما خیلی مهم بود که لســتر را ببریم چون آنها در جدول پایینتر از ما بودند اما فاصله کمی داشتند. ما همچنین به تیمهای باالتر، یعنی لیورپول، منچسترسیتی و چلسی نگاه میکنیــم. ما بازی را خوب کنترل کردیم و فرصتهایی برای گلزنی داشتیم. 30 دقیقه اول برای ما دشوار بود.»

مســعود اوزیل در این مســابقه عالی کار کــرد و تماشــاگرا­ن او را ایســتاده تشــویق کردند. امری که اوزیل را بهعنوان یکــی از کاپیتانهای تیــم برگزیده گفت: «ویژگیهای رهبری اوزیل بسیار مهم است. به نظرم ما بازیکنان زیادی در تیم داریم که این ظرفیت را دارند. ما چند کاپیتان داریم. او میتواند در هر بازی با تعهد باالیی بازی کند، چه با بازوبند و چه بدون آن.»

آرســنال پنجشــنبه با اســپورتین­گ لیســبون در لیگ اروپا بــازی دارد. امری میگوید: «یکشــنبه از نظر مصدومیت روز بدی بود. ســئاد کوالسیناچ و ناچو مونریال در یک پست هســتند و هر دو مصدومیت اندکی پیدا کردهاند. امیــدوارم که بتوانند مقابل اســپورتین­گ بازی کنند. سوکراتیس پاپاستاتوپ­ولوس هم شــاید پنجشنبه بازی نکند. مــا بازیهای بســیاری در این چند روز پیش رو داریم و مهم است که بازیکنان استراحت کافی را هم داشته باشند.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran