Iran Varzeshi

آنچلوتی: تنها اشتباه رونالدو، رفتن به یووه بود

-

نیمار از رکــورد 92 بازی ملی پله عبــور کرده و پله بابــت این موضوع به او تبریــک گفته اســت. او همچنین به این بازیکــن پیاسجی گفته که رکورد در رســانهها هم منتشر شــدهاند دستکاری شدهاند. طبق آنچه که من میدانم در سال ،2015 برخی ســایتها در سراســر اروپا، از جمله سایتهای موسسات قانونی هک شدند و دادههای الکترونیکی آنها به سرقت رفت و یک مجرم سایبری آنها را به دست آورد. این هکر تالش کرد که این دادهها را بفروشــد و یک رســانه هم حاال به شکلی غیرمسووالن­ه اسناد بهسرقترفته را منتشر کرده است، آن هم در شرایطی که بخشهای قابل توجهی از آنها تغییر یافته یا اینکه از نو نوشته شده است. آقای رونالدو توافق دوطرفه را رد نمیکند اما گلزنی او را هم بشکند.

نیمار به احتمال فــراوان بازیکنی تاریخســاز در برزیل خواهد شد. او که تنها 26 ســال ســن دارد، در فهرست انگیزه او را بهصورت اشتباهی بازگو کردهاند. به آقای رونالدو مشاوره داده شد که بهصورت خصوصی، اتهامات علیــه خودش را برطرف کنــد تا کار باالتــر نگیرد و حــاال اوضاع به جایی رســیده که تــالش میکنند وجههای که او با سختکوشــی، ورزشکاری و افتخار به آن رسیده را خراب کنند. متاسفانه او درگیر مسائلی شده که در آمریکا بسیار رایج است.» کریستیانسـ­ـن در ادامــه بیانیــه تاکید کرد کــه رونالدو بیگناه اســت و در همین حین بهشدت به گزارشهایی که علیه کاپیتان تیم ملی پرتغال منتشر شده حمله کرد. برتریــن گلزنان تاریخ تیــم ملی برزیل ســوم اســت. دیدارهای برزیــل برابر عربســتان و آرژانتیــن بازیهای ملی شماره 93 و 94 برای نیمار بود و به این ترتیب او حاال دو بازی ملی بیشتر از پله انجام داده است.

اما پله همچنان بهترین گلزن تاریخ برزیل اســت. او در مسابقات رسمی 77 گل برای برزیل زده اســت و فاصله او با نفر دوم لیســت، رونالدو نازاریو هم زیاد اســت. رونالدو 62 گل به ثمر رســانده است.

نیمــار 59 گل زده و پله در توییتر نوشــته: «تبریک، نیمار، بابــت تعداد بازیهــای ملیات. تــو از 92 بازی من عبور کردی. حاال برو و به رکورد گلهای من هم برس، برزیل به تو نیاز دارد!»

کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بر این باور است که تیم درجه یکی را در اختیار او گذاشتهاند و اعتراف کرد سبک خاصی برای بازی ندارد.

سرمربی سابق تیمهای میالن و رئال مادرید که تابســتان امسال جانشــین مائوریتسیو ساری شد، به نشــریه فرانس فوتبال درباره شغل جدیدش گفت: «ناپولی امروز متفاوت اســت. ما مارادونا نداریم اما یک تیم سطح باال ساخته شده است، بخصوص با بازیکنان جوان. ناپولی چندین سال است که دارد خوب بازی میکنــد پس این تیم کیفیــت دارد. من ســعی میکنم تجربیاتم را در اختیار این تیم قرار دهم و به تیم برای داشتن شخصیت و شجاعت بیشــتر در لحظاتی که خــوب کار نمیکنــد، کمک کنم. من شــیوه مربیگری خاصی ندارم چون شــیوه بازی تیمم را براساس ویژگیهــای بازیکنانــ­م تعیین میکنم. برخی مربیان کارشــان را با یک فلســفه خاص آغاز و سعی میکنند بازیکنــان را وادار کنند براساس آن بازی کنند. من اما نگاه میکنم ببینم چــه بازیکنانی دارم و براساس آنها شیوه بازی تیمم را تعیین میکنم.»

آنچلوتی کــه در رئال مادرید با کریســتیان­و رونالدو کار کرده است درباره پیوستن این ستاره پرتغالی به یوونتوس هم گفت: «ورود کریستیانو برای بهبود وجهه سری فوقالعاده اســت. این لیگ تــا مدتها، لیگ سوپراســتا­رهایی ماننــد مارادونا، پالتینی، زیکو، زیدان، رونالدو نازاریو، شوچنکو، کاکا و ابراهیمووی­چ بود. در 10 سال اخیر اما اینگونه نبوده است و حاال با آمدن کریستیانو دوباره سری

در کانون توجه قرار گرفته است. رونالدو از نظر حرفهایگری در سطح باالیی است. تنها اشتباه او این بود که به یوونتوس رفت!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran