Iran Varzeshi

آذری: اصفهانیان انتظار داشت داور را بعد از بازی بکشم؟!

-

ســعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوبآهــن اصفهــان که بــه خاطر اعتراضهایـ­ـش به داور بــه کمیته انضباطــی فدراســیون فوتبــال هم فراخوانده شده، اخیرا باز هم واکنشی به صحبتهای فریــدون اصفهانیان رییس کمیتــه داوران فدراســیون فوتبال داشت.

اصفهانیان گفته بود آذری بعد از بازی با سپیدرود به رختکن داوری آمد و از آنها تشــکر کرد ولی چرا در رســانهها به آنها معترض میشــود، که این مســاله باعث شد مدیرعامل باشــگاه ذوبآهن بــه آن اینچنین جواب بدهد: «آقای اصفهانیان انتظار چه حرکتی را از مــن بهعنوان یک مدیر تحصیلکــرد­ه در فوتبال دارد. من در کســوت یک مدیر بعد از ۰۹ دقیقه تالش داور، چه مرتکب اشتباه شــده باشد چه نشده باشد به داوران توهیــن نمیکنم و به آنها خســته نباشید میگویم.

شــاید انتظــار اصفهانیان این بود که من بــه رختکن داوران بروم و کرمانشاهی را در رختکن بکشم و سر او را ببرم. واقعا متاسفم که چنین فــردی در راس کمیتــه داوران قرار گرفته که حرکت اخالقی و انســانی من را نوعی دیگــر تعبیر میکند. او حتی از نحوه رفتار من بعد از مسابقه درک درستی نداشــته چون جایگاه یک مدیر در ورزش فوتبال مشخص نیســت. اگر داوران حتی بدتر از این هم اشتباه کنند و علیه تیم من سوت بزنند من به داوران توهین نمیکنم و در پایان مســابقات به آنها خسته نباشــید میگویم. همیــن اظهارات اصفهانیان نشــان میدهد چه افراد کمدانشــی در فوتبــال مســوولیت دارند.»

آذری با اشاره به بازی ذوبآهن با صنعتنفت آبــادان میگوید: «در آن بازی هم که اکبریان داور مسابقه، بازیکن تیــم ذوبآهن را اخراج کرد من جو را آرام کــردم و اجازه ندادم جو متشــنج شود. 5۱ ســال سابقه مدیریتــی در ورزش دارم. هیچوقت به خودم اجــازه توهین به داوران را نمیدهم اما برای اصفهانیان متاسفم که برداشــت درســتی از رفتار من نداشته است.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran