Iran Varzeshi

تراکتور و تقوی همچنان بالتکلیف

-

ابقای تقوی یا جذب ســرمربی جدید ابهام بزرگی است که هنوز باشــگاه تراکتورساز­ی تکلیف آن را مشخص نکرده است. محمد تقوی پس از جدایی جان توشــاک از جمع تراکتوریها بهعنوان ســرمربی موقت انتخاب شد. او اگرچه ســابقه زیادی در امر سرمربیگری ندارد، تیمش را طوری هدایت کرده که بازیهای زیبایی انجام میدهد و این موضوع هواداران و مسووالن باشگاه را بر آن داشته که فعال از سرمربی موقــت خود حمایت کنند. اگرچه برخی اعتقاد دارند مدیران باشــگاه تراکتورساز­ی باید یک مربی بزرگ را به این تیم بیاورند اما ظاهرا آنها فعــال قصد اعتماد به تقوی را دارند و همچنان به او فرصت میدهند تا شرایط خوبی حاصل شود.

در اینکــه اکثریت هواداران تراکتورســ­ازی هــم روی تقوی نظر منفی ندارند و شاید دلیل این موضوع بازی خوب سرخهای آذربایجان باشــد هیچ شــکی نیســت اما یک موضوع مهم باید در این مقطع از سوی باشــگاه شفافسازی شود. موضوع مهمی که در این مورد وجود دارد، وظیفه مهم باشــگاه در قبال هواداران است. در حالی که آخرین اظهارنظر در مورد انتخاب ســرمربی جدید تراکتورســ­ازی به هفتهها پیش برمیگردد، هنوز هیچ موضع رســمی دیگری از سوی مسووالن باشگاه در مورد آینده نیمکت تراکتورساز­ی را شاهد نبودهایم.

با توجه به اینکه تراکتورســ­ازی پس از دو فصل ناکامی در حال برخاســتن از زمین اســت و هواداران این تیم آرام آرام میخواهند به تیمشان امیدوار شوند، شفافیت در مورد امورات مهم باشگاه، وظیفهای است که نباید فراموش شود.

بیشک اعالم رسمی این موضوع که باشگاه فعال قصد حمایت از تقوی را داشــته و پروژه انتخاب سرمربی در مقطع فعلی منتفی است بهتر از شــرایطی اســت که تیم در آن قرار دارد و هواداران باشــگاه در حالتی کامال بالتکلیف هستند و نمیدانند که آیا باید با تقوی کنار بیایند یا هر لحظه خود را برای معرفی ســرمربی جدید آماده کنند؟!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran