Iran Varzeshi

2 رکابزن ملیپوش قید تیم ملی را زدند

-

دو رکابزن ملیپوش دوچرخه ســواری ســرعت ایران با وجود دعوت مجدد به اردوی تیم ملی، تصمیم گرفتند مدتی از این تیم دور باشند و قید حضور در قهرمانی آسیا 2019 را زدند.پس از تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی دوچرخهسوار­ی پیست ایجاد شــد، نخستین اردوی تیم ملی سرعت برای حضور در قهرمانی آسیایی 2019 که دیماه ســال جاری در اندونزی است، آغاز میشود. در این اردو شش نفر دعوت شــدهاند که دو نفر از ملیپوشان تصمیم گرفتهاند قید قهرمانی آسیا را بزنند، از این رو در اردو شرکت نمیکنند!

علی عسگری یکی از این اردونشینان است که قید حضور در رقابتهای آسیایی را زده اســت. عســگری درباره تصمیمش مبنی بر شرکت نکردن در اردوی تیم ملی دوچرخهســو­اری ســرعت برای حضور در قهرمانی آســیا 2019 میگوید: «تصمیم گرفتم چند ماهی به کارهای خودم برســم. با توجه به اینکه در بازیهای آســیایی نتیجــه مدنظرم را نگرفتــم، از لحاظ روحی نیاز به اســتراحت دارم. از طرفی حدود دوماه بیشــتر تا قهرمانی آسیا 2019 باقی نمانده و فکر نکنم به آن مسابقات برسم، شــرایط هم به گونهای اســت که تیمهای دیگر خیلی کار میکنند و شرایط برای ما سختتر شده است.»

احســان خادمی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا و طالی بازیهای داخل سالن آسیا نیز در خصوص خداحافظی از تیم ملی دوچرخهسوار­ی تاکید دارد: «با توجه به مشــکالت فراوان و نداشتن حامی مالی و همچنین شغل، تصمیم گرفتم از تیم ملی خداحافظی کنم. رشــته دوچرخهسوار­ی بسیار هزینهبر است و واقعا خودم به تنهایی از عهده این هزینهها برنمیآیم. من نیاز دارم که یک حامی مالی از من حمایت کند، چیزی که فاقد آن بودهام و این موضوع واقعا به من فشــار وارد کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم فعال در اردوهای تیم ملی شرکت نکنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran