Iran Varzeshi

گتوزو: میالن مسیرش را کامال گم کرده است

-

جنارو گتوزو گفته میالن مسیرش را گم کرده اســت. میالن در لیگ اروپا در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب رئال بتیس شــد. آنها در دیدار قبلی هم یک بر صفر به اینتر باخته بودند.

گتوزو گفت: «ما بهکلی مسیرمان را گــم کردهایم. ما در ایــن بازی زجر فراوانی کشــیدیم، چرا کــه اعتماد به نفســمان را از دســت دادهایم. این تیم با ذهنــی باز، بازی نمیکند و کاری که میخواهد را انجــام نمیدهد. این تیم تنها در دقایق پایانی توانســت از تنش رهایی پیدا کند. بتیس شایسته برد بود و من نمیخواهــم درباره صحنه پنالتی صحبت کنم، چون آنهــا در کل حاکم بازی بودند. این شــکنندگی ماست که باعث نگرانی من است.

مــا بــه هیــچ وجــه روان بازی نمیکنیم و نمیتوانیم توپ را در میدان بچرخانیم. ما باید بــا بازیکنان صحبت کنیــم و دریابیــم که مشــکالت تیم کجاست. شــاید حتی مشکل تاکتیکی داشته باشیم.

این اصال شــبیه تیمی نیســت که تا همین چند هفتــه پیش بود. ما باید راه حــل مناســب برای بهبــود اوضاع تیم را پیدا کنیم. مســاله باالتر از همه موضوع روانی است و ما انگار نمیتوانیم واکنش نشان بدهیم. ضرباهنگ بازی را نمیتوانســ­تیم کنترل کنیم. زمانی که توپ را در اختیار داشتیم هیچ موقعیتی نمیتوانستی­م خلق کنیم.

عمــال هیچ فایــدهای از به پیش تاختنهای هافبکها ندیدیم و اغلب توپ را به عقب پــاس میدادیم تا به جلو. این تیم درست کار نمیکند. من نخســتین نفری هستم که مسوولیت این موضوع را به گردن میگیرم. باید بهترین راه حل را برای تیم پیدا کنم.

عملکرد مــا مقابل اینتــر فاجعه تمامعیار نبــود اما بــرای یک مربی، بعد از چنــان دیــداری، حتی خواب هم دشوار میشود. آن یکی از بدترین نمایشهــای ما بود. ما شــبیه تیمی بودیم که در ورونــا باخت و با بنهونتو مساوی کرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran