Iran Varzeshi

آرسنال هنوز هم در نیمه اول بازیهایش مشکل دارد

-

اونای امری سرمربی آرسنال با وجود پیروزی ارزشمند تیمش در خانه اسپورتینگ لیسبون در لیــگ اروپا، از عملکــرد تیمش رضایت کامل نداشت.

آرســنال با یک گل میزبان پرتغالــیا­ش را شکســت داد و یازدهمیــن بــرد متوالی خود را در تمامــی رقابتهای این فصل کســب کرد. با وجود این اونای امــری، ســرمربی توپچیهــا از عملکرد شاگردانش در این بازی رضایت کافی نداشت و به مشکل همیشــگی تیمش در نیمه اول بازیها اشاره داشت.

آرسنال در نیمه اول ضعیف ظاهر شــد اما هر آنچه امری بین دو نیمــه بــه بازیکنانــ­ش گفت ثمربخش بود چون گلی که دنلی ولبــک برای آرســنال زد، بعد از مقطعی که این تیم فشار شدیدی بر حریفش آورد به ثمر رسید.

امری گفت: «ما نمیتوانیم ایدههایمــ­ان را در 45 دقیقــه نخست مســابقه پیاده کنیم اما در نیمههــای دوم ما این فرصت و شــانس را داریم که نتیجه را عــوض کنیم و فکــر میکنم در این بازی هم همینطور شــد. با ایــن حال ما هنوز هــم باید راه حلی برای برطرف کردن مشکل بــازی ضعیفمــان در نیمههای نخست پیدا کنیم. امروز هم قبل از شــروع بازی درباره اهدافمان در رختکــن صحبــت کردیم و هدف مــا همین اســت. با این حال مهمترین چیز این است که وقتی در رختکن بودیم با یکدیگر صحبت کردیم.»

آرســنال حاال ســه پیروزی دیگر میخواهد تا به رکورد قبلی این باشــگاه برای ثبــت 14 برد متوالی برسد اما امری میگوید به تحقق چنین هدفی فکر نمیکند.

امری ادامه داد: «ســه بازی ... این خودش کلی بازی اســت. مــا االن فقــط داریم بــه بازی بعدیمان مقابل کریستال پاالس در لیــگ برتر فکــر میکنیم اما میدانیم که بــردن آن بازی در آنجا کار سختی است. حفظ روند پیروزیها چیزی است که ما هم میخواهیم امــا میدانیم که کار آسانی نیست و امکان باختمان وجود دارد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran