Iran Varzeshi

کسی دلتنگ مسی نشد

- لوییس اف روخو ‪Luis F. Rojo‬

بارسلونا به بازی اینتر آمد در حالی که درباره تواناییهای­ش بدون فوقســتاره­اش تردید وجود داشــت اما هیچکس دلتنگ لیونل مســی نشــد و این بهترین تحلیلی اســت که میتــوان از این مســابقه داد. تیــم ارنســتو والورده در نیمــه اول کامال هوشــمندان­ه بازی کرد و کنترل بازی را در اختیار داشــت. در نیمه دوم هم یک دنده زیاد کرد و به جز چند اســتثنا، یک کالس درس فوقالعاده برای رقیب ایتالیایی بود.

لوییس سوارس همان رهبری بود که تیم نیاز داشــت و ایــن مهاجم اروگوئهای شب رضایتبخشــ­ی را پشت سر گذاشت، در حالی که زوج آرژانتینیا­ش با پســرش از میان تماشاگران بازی را نظاره میکرد.

اما کسی که از این بازی هیچ عایدش نشــد، عثمان دمبله بود که تصور میشد جانشــین مستقیم مســی باشد. در عوض والورده تصمیم گرفت از رافینیا اســتفاده کند و انتخاب درستی بود چون این هافبک یک بازی فوقالعاده انجام داد و گل اول را زد. هیچکــس یادی نکــرد از دمبله که به نیمکت چســبیده بود و این برای بازیکن گرانقیمت فرانسوی اتفاق خوبی نیست.

فیلیــپ کوتینیــو هــم یکــی از ناامیدکنند­ههای بارسا بود. انتظار میرفت در نبود مســی او رهبر تیم باشد اما نبود. به ندرت خطری ایجاد کرد و مهمتر اینکه نتوانســت تیم را هدایت کند. درست است کــه او در نیمــه دوم یک تــوپ به تیرک دروازه اینتر زد اما بازیکن ســابق لیورپول باید مشارکت بیشتری در کار تیمی داشته باشد بخصوص وقتی مســی نیست. بازی فردا با رئال مادرید بهترین فرصت برای او اســت. کلمان النگله هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار بارسا بود، او قبال هم خوب بازی کرده بود اما چهارشنبه یکی از بهترینهای زمین بود. در دفاع قدرتمند بود و به خوبی مائورو ایکاردی را مهــار کرد ضمن اینکه در شــروع حرکات هجومی هم خطرناک بود. او آماده الکالســیک­و است و میتواند رقیب خوبــی برای ســاموئل اومتیتی در بازگشت این مدافع فرانسوی هموطنش از مصدومیت باشد. منبع: مارکا

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran