Iran Varzeshi

همام: امیدوارم نیروی هوایی قهرمان شود

-

تیم فوتبال نیروی هوایی عراق برای ســومین ســال پیاپی توانســت به فینال رقابتهای کاپ ای اف ســی برســد تا در آستانه کســب ســومین عنوان قهرمانی پیاپی در این رقابتها قــرار بگیرد. همام طارق، بازیکن عراقی اســتقالل است که سابقه پوشیدن پیراهن نیروی هوایی عراق را در کارنامــها­ش دارد. او در هر دو فینال ســال ۶۱۰۲ و ۷۱۰۲ برای نیروی هوایی عــراق به میدان رفته و یکــی از بازیکنان موثر این تیم عراقی در کســب دو عنوان قهرمانی پیاپی در کاپ ای اف ســی بوده اســت. طارق همام در ابتــدای حضورش در اســتقالل برای نیروی هوایی عراق هم آرزوی موفقیت کرده بود تــا آنها بتوانند برای ســومین بار به فینــال کاپ ای اف ســی برســد. در حال حاضر این آرزو به تحقق رســیده و نیروی هوایــی عراق در فینال این رقابتها باید به مصاف نماینده ترکمنستان برود. بازیکن عراقی استقالل در جدیدتریــن گفتوگویــش با ســایت رسمی کنفدراســی­ون فوتبال آسیا، درباره نیروی هوایی عراق این جمالت را به زبان آورده است: «نیروی هوایی عراق، با مربی بسیار خوبی که در اختیار دارد، تیم بسیار هماهنگی اســت. من امیــدوارم آنها برای سومین ســال پیاپی بتوانند قهرمان کاپ ای اف سی شوند و سومین ستاره را برای نشان باشگاه بگیرند.»

نیروی هوایی عراق در دو دوره قبلی ایــن رقابتها که به فینال آن رســیدند، نتوانســتن­د در ورزشــگاه خانگیشان به میدان بروند اما امســال آنها در ورزشگاه خانگیشــان در بصره نخستین فینالشان را مقابل هواداران این تیم برگزار خواهند کرد. طارق دربــاره میزبانی نیروی هوایی عــراق در این دیدار گفت: «بســیار خوب اســت که فینال قرار است در عراق برگزار شــود، به همین دلیل من برای باشــگاه بســیار خوشحال هستم. خیلی عالی است که آنها بتوانند جــام قهرمانی را در خانه باالی ســر ببرند. من فکر میکنم نیروی هوایی عراق میتواند در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

نکتــه دیگری هم کــه درباره حضور نیروی هوایــی عراق در فینــال کاپ ای اف ســی وجود دارد، این است که تاکنون هیچ باشگاهی نتوانســته در این رقابتها ســه بار پیاپی به قهرمانی برســد. بازیکن پیشــین نیروی هوایی عــراق در رابطه با این افتخارات هم حرف کوتاهی زده است: «من خیلی اوقات با همتیمیهای قبلی و دوستانم صحبت میکنم و آنها همیشه به مــن میگویند که باید برگردم و برای آنها بازی کنم. این بســیار خوب اســت که در فاصله کمی از فینال کاپ ای اف ســی، ما همدیگر را دوباره در جامملتهای آســیا میبینیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran