Iran Varzeshi

پرواز۰1 ساعته پرسپولیسیه­ا تا ژاپن

سرخپوشان در دو گروه به توکیو میروند

-

بنابــر اعــالم روابط عمومی باشــگاه پرسپولیس، با قطعی شدن پروازها، برنامه سفر کاروان سرخپوشــان برای حضور در بازی رفت برابر کاشیما آنتلرز اعالم شد. بر این اساس سرخپوشان امروز دوشنبه برنامه تمرین ندارند، با پرواز ساعت 18:40 امارات به وقت تهران، راهی دبی خواهند شد و در هتل باشگاه ایرانیان اقامت میکنند.

این گروه شــامل بازیکنــان، اعضای کــروات کادر فنــی و عوامل همــراه تیم خواهد بود و این در حالی است که یکسری از اعضای کادر فنی، سرپرســتی و عوامل اجرایــی که با پرواز دیگــری راهی امارات میشــوند، پس از توقفی پنج ساعته، راهی ژاپن خواهند شد.

سرخپوشــان در جریــان اقامت در امارات، روز سهشــنبه یک جلسه تمرینی در دبی انجام میدهند و با پرواز ســاعت 2 بامداد به وقت امارات، دبی را به قصد ژاپن ترک میکنند. پرواز پرسپولیس 10 ساعته خواهــد بود و با توجه به اختالف ســاعت، زمان بر زمین نشستن آنها، 17:25 به وقت محلی اعالم شــده است. پرواز سرخپوشان در فرودگاه بینالمللی ناریتا توکیو بر زمین خواهد نشســت. ناریتا نام شهری در حومه شرقی توکیو و در مسیر شهر کاشیماست. اقامت تیم نیز در هتلی در همین شــهر به نام «مای استیز پرمیر ناریتا» خواهد بود که فاصله آن تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه سرخپوشان 40 دقیقه اعالم شده است. تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به ژاپن با توجه به طول مسافت، در روز چهارشنبه تمرینی نــدارد و تالش اصلــی کادر فنی و کادر پزشــکی بــرای تطابــق ســاعتی بازیکنــان خواهــد بود. سرخپوشــان روز پنجشــنبه تمرین خود را در زمین تمرین ورزشــگاه شهر کاشــیما انجام میدهند و روز جمعــه هم که طبق قوانین، تمرین در ساعت برگزاری مســابقه و در زمین اصلی خواهد بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran