Iran Varzeshi

گل گهر صدرنشین شد، ملوان در قعر ماند

هفته دهم لیگ یک

-

هفتــه دهم لیگ دســته اول فوتبال باشــگاهها­ی کشــور با انجام شــش دیدار آغاز شــد. در این دیدارها تیمهای گلگهر ســیرجان، قشــقایی شــیراز، اســتقالل جنوب، شــهرداری تبریز و آلومینیوم اراک موفق شــدند حریفــان خود را شکســت دهند و یــک دیدار هم با نتیجه تســاوی به پایان رسید.

بازی گلگهر ســیرجان و کارون اروند خرمشهر ســه بر صفر به نفع گلگهر تمام شد که گلهای این بازی را حمید گلزاری، مهــرداد آوخ و پیمــان رنجبــری به ثمر رساندند. در این بازی محمد جواد محمدی از تیم کارون اخراج شد و گل گهر با کسب سه امتیاز، 20 امتیازی و صدرنشین شد.

در دیگر دیدار اکسین البرز به مصاف قشقایی شــیراز رفت که یک بر 2 شکست خورد. در این بازی شــاهین شفیعی برای اکســین و محمد مهری و حسین صادقی برای قشقایی گلزنی کردند.

بازی بــادران و اســتقالل جنوب هم بــا نتیجه یک بر 2 به نفع اســتقالل تمام شــدکه گلهای این بازی را میثم مجیدی برای بادران و هادی شــکوری دو گل برای استقالل جنوب به ثمر رساندند که هر سه گل از روی نقطه پنالتی بود.

فجرسپاسی شیراز هم به مصاف مس رفســنجان رفت که با تســاوی یک بر یک به پایان رســید. اسماعیل بابایی برای فجر و احمد حیات منش برای مس گل زدند.

تیمهــای آلومینیــو­م اراک و خونه به خونه هم به مصاف هم رفتند که آلومینیوم با تگ گل میثم آقایی حریفش را شکســت داد.

دیــدار پایانی بین شــهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی برگزار شــد که شهرداری تبریز توانســت بــا گل محمدرضــا زینال خیری ملوان را شکست دهد. این دیدار که نخســتین حضور محمداحمدزا­ده بود، داور 15 دقیقه وقت تلف شده گرفت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran