Iran Varzeshi

کلمنت روی لبه تیغ

خبر نگران کننده برای عزتاللهی

-

تیم ردینگ شــنبه شب در غیــاب ســعید عزتاللهی مصدوم، نهمین شکست فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس را با نتیجه 2 بر صفر مقابل سوانسی پذیرا شــد. این تیم حاال با 12 امتیاز رتبه بیستودوم جدول ردهبندی 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیــس را در اختیار دارد که منطقه سقوط به دسته پایینتر محسوب میشود. با این شرایط پل کلمنت سرمربی این تیم در موقعیت خطرناکی قرار دارد و این برای سعید عزتاللهی خبر خوبی نیســت. کلمنت اعتماد و اعتقاد ویژهای به عزتاللهی داشته و دارد و خیلی زود او را به عنصری قابــل اتکا در میانه میدان تیمش تبدیل کرد. حاال اما ســعید مصدوم شده و یک ماه دیگر برمیگــردد. در این شرایط اگر کلمنت برود و مربی جدیدی بیاید شــاید هافبک ملیپوش ایرانی متضرر شود و خیلی سختتر بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی ردینگ را پس بگیرد.

البته کلمنت در واکنش به اخبار رسانههای ورزشی انگلیس مبنی بــر تهدید جایگاهش در راس کادر فنــی تیــم فوتبال ردینــگ و آینــده کاریاش میگویــد: «میدانم که باید در مقام سرمربی مسوولیت نتایج را بپذیرم و من آخرین نفر هم نیستم. ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با مدیر ورزشی باشگاه ردینگ دارم و این خیلی به ما کمک میکند. همواره حمایت باشــگاه از خودم را احساس کــردهام و میخواهند که من و بازیکنانم بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته باشیم اما باید توجه داشته باشید برخی چیزها دیگر از دســتان من هم خارج است.»

سرمربی ردینگ ادامه داد: «به خانه نمیروم و نگرانی هم ندارم. بیشتر نگرانی من انتخاب بازیکنان و تاکتیک تیمی برای بهترین بازی است. این چیزها در کنترل من قرار دارند اما اگر بخواهم درباره موارد دیگری فکر کنم کار اصلی خودم که بهبود فنی تیم ردینگ است از دست خواهد رفت. تصمیم اخراج من در اختیار باشگاه ردینگ است و میتواننــد آن را اتخاذ کنند. میتوانند بگویند دیگر بس است و باید چیزی را تغییر دهیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran