Iran Varzeshi

شوک گلنهادل به تماشاگران در برنامه زنده

-

برای فوتبالدوسـ­ـتان انگلیســی که در حال تماشــای برنامه شــبکه BT SPORT بودند اتفاق تلخ و شــوکهکنند­های رخ داد. تماشــاگرا­ن تلویزیونی که داشــتند از تماشای برنامه مفرح ترتیب داده شــده به مناسبت شصت و یکمین ســالروز تولد ستاره پیشین فوتبال انگلیس لذت میبردند، ناگهان شاهد به زمین خوردن او و تغییر رنگ چهرهاش بودند. گلن هادل در حضور گروهی از کارشناسان شــبکه ‪BT SPORT‬ دچار سکته قلبی شد و به شــدت از ناحیه سر به زمین خورد. یکی از تماشاگران درباره این اتفاق گفت: «ما فکر کردیم گلن مرده است.» گلــن هادل تنها دو دقیقه بعد از روپایی زدن، ناگهان دچار حالتی عجیب شــد. تماشاگران شوکه شبکه ‪BT Sport‬ سرمربی سابق تیم ملی انگلیس را در حالی دیدند که ناگهان رنگ چهرهاش پریده بود و از پشت سر طوری به زمین خورد که سرش شکســت. تنفس هادل برای لحظاتی متوقف شد و چهره مبهوت حاضران از جمله هری ردنپ نشــان مــیداد اتفاقی که رخ داده بود را بــاور نمیکردند. در همان لحظه اما یکی از دســتاندرک­اران پشت صحنه شــبکه فورا به ســمت هادل دوید و شروع بــه انجام عملیات احیــا و تنفس مصنوعی کرد تا پزشــکان از راه رسیدند. وضعیت هادل به گونهای بود که شــاهدان پس از ندیدن عالئمی از نبض و ضربان قلب تصور کردند او جانش را از دست داده اســت. هافبک سابق تاتنهام و چلسی در نهایت به بیمارســتا­ن انتقال داده شد تا تحت عمل جراحی اضطراری قرار بگیرد. یک منبع نزدیک به ســتاره ســابق انگلیس گفت: «سرخرگهای او 99 درصد آســیب دیده بودند. اتفاقی که افتاد چیزی بود که انتظارش میرفت. هادل االن در وضعیت وخیمی قرار دارد. او در حال حاضر تحت مراقبتهای ویژه اســت اما واکنشش به درمان خوب بوده. خانواده گلن کنار او هستند و از همه آنهایی که حمایتشان کردهاند تشکر کردهاند.» بینندگان برنامه صبح شنبه شبکه BT پیش از اتفاقی که برای هادل رخ داد یک بار دیگر شــاهد تواناییها و اســتعداد ذاتی او در فوتبال بودند وقتی که او و رابی سوج فوتبال روی میز بازی کردند.

ســایت دورتموند- جیدون ســانچو با 18 ســال ســن، جوانترین بازیکن در تاریخ دورتموند شــد که توانســته در یــک بــازی بوندسلیــگ­ا 2 گل بزنــد. او هــر دو گل دورتموند در تســاوی با هرتا را بهثمر رســاند. این بازیکن جوان انگلیســی در 3 بــازی اخیر دورتمونــد 4 گل زده.

 ??  ?? سایت دورتموندسا­نچو نخستین بازیکن متولد سال 2000 به بعد شد که در یک بازی بوندسلیگا 2 گل زده. او این فصل روی 11 گل نقش داشته، 4 گل زده و 7 پاس گل داده است و در کنار رویس، موثرترین بازیکن تیمش بوده است.
سایت دورتموندسا­نچو نخستین بازیکن متولد سال 2000 به بعد شد که در یک بازی بوندسلیگا 2 گل زده. او این فصل روی 11 گل نقش داشته، 4 گل زده و 7 پاس گل داده است و در کنار رویس، موثرترین بازیکن تیمش بوده است.
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran