Iran Varzeshi

گواردیوال: بازی با تاتنهام همیشه سخت است

پوچتینو: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد

-

پپ گواردیوال از بازیکنان منچسترسیتی خواســت در بازی امشب در ورزشگاه ویمبلی مقابــل تاتنهــام ثابــت کنند هنــوز هم تیم قدرتمند لیگ برتر هستند. سیتی بعد از باخت به لیون در لیگ قهرمانان در ماه ســپتامبر در هفت بازی بعدیاش شــش بــرد و تنها یک تســاوی برابر لیورپول داشــته که با توجه به شکستهای فصل قبل در آنفیلد، نتیجه خوبی محسوب میشود. گواردیوال پیروزی 3 بر صفر سهشنبهشب برابر شاختاردونت­سک را بهترین بــازی فصل تیمــش توصیف کــرد. هرچند ســیتی 5 بر صفر برنلــی و کاردیف را برده و 6 بر یک هادرســفیل­د را در هــم کوبیده اما گواردیوال میداند تیمش روزهای ســختی در پیش دارد که با تاتنهام شروع میشود؛ تیمی که بهترین شــروعش را در این فصل داشته: «بازی با تاتنهام همیشــه سخت است، فصل اول کارم این را فهمیدم اما نظرم درباره تیمم عوض نمیشود، میخواهم خوب بازی کنیم و برنده شویم هرچند از کیفیت اسپرز خبر دارم. بعد با فوالم، ســاوتهمپت­ون، منچستریونا­یتد و شاختار بازی داریم، کار اینجا تمام نمیشود.»

ســیتی فرم خوبی دارد اما توجه کمتری به مدافــع عنــوان قهرمانی میشــود چون لیورپول گلزن و چلسی و آرسنال متحولشده توجه همــه را به خود جلب کردهاند. لیورپول با پیروزی 4 بر یک مقابل کاردیفسیتی، این تیم را از صدر کنــار زد، اما تیم گواردیوال در صورت پیــروزی برابر تاتنهام میتواند بهدلیل تفاضل گل بهتر به صدر برگردد. تیم گواردیوال آرسنال را برده و لیورپول را متوقف کرده و در صورت کنــار زدن تاتنهام دوباره مدعی جدی قهرمانی تلقی میشود.

بازی سیتی در ویمبلی 24 ساعت بعد از بازی تیمهای جکسونویل جاگوارز و فیالدلفیا ایگلز در لیگ فوتبال آمریکا در این ورزشــگاه برگزار میشــود. گواردیوال میگوید که زمین، وضعیــت ایدهآلی نــدارد اما او قصــد ندارد هیچیک از بازیکنانش را کنار بگذارد از جمله کوین دبروین که قرار اســت برای نخستینبار بعد از دوماه در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

اما تاتنهام با پیروزی برابر ســیتی باالتر از این تیم قرار میگیرد چون تیم موریســیو پوچتینو مصمم اســت تســاوی ناامیدکنند­ه مقابــل پیاسوی آیندهــوون را جبران کند. گل دیرهنگام تیم هلندی، امیدهای اســپرز برای صعود به مرحلــه حذفی لیگ قهرمانان را کمرنگ کرد. البته تیم شــمال لندن چهار بازی آخرش در لیگ برتر را برده تا در کورس رقابــت بماند هرچند بهتریــن بازیهایش را انجام نمیدهد.

پوچتینــو میدانــد ســیتی تمــام اســتاندار­دهای الزم برای یک مدعی قهرمانی را دارد: «از نظر من آنها بهترین تیم انگلیس هســتند، بازیکنــان فوقالعاده بــا یک مربی عالی. کیفیت باشــگاه، بازیکنان، کادر فنی و بهخصوص پپ آنها را تبدیل به حریفی سخت میکند. مبارزه بزرگی داریم. فکر نمیکنم در فوتبال کار غیرممکن وجود داشــته باشد، اما واقعا سخت است چون باید خوب بازی کنیم و خوششانس باشیم تا این بازی را ببریم.»

منبع: خبرگزاری فرانسه

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran