Iran Varzeshi

بیژن طاهری: سپاهان با وقتکشی امتیاز گرفت

-

شکست استقالل مقابل ســپاهان نتیجهای نیست که به سادگی از یاد برود. بیژن طاهری بعد از چند روز ســکوت پیرامون این دیدار حرف میزند: «بــازی را خیلی خوب شــروع کردیم و 15 دقیقــه اول دیدید که توپ به حســینی نرســید و ما به او پاس رو به عقب میدادیم تا او در جریان بازی باشد. در نیمه اول متاسفانه از موقعیتها استفاده نکردیم. بعد از مصدومیت کریمی، ســپاهان سعی کرد بازی را کنترل کند اما ما باز هم در هر دو نیمه نمایش خوبی داشــتیم و میتوانســت­یم به گل برسیم که تیر دروازه و برخی اتفاقات داوری مانع از این موضوع شد.»

طاهری حق اســتقالل در این بازی را باخت نمیداند: «حق اســتقالل برابر ســپاهان باخت نبود و هــواداران دیدند که تیم ما پیشــرفت کرده و فوتبال خوبی بازی میکنیم. اصال نباید به باخت این بازی توجه کرد اما من میخواهم واقعیت را بگویم. ما 3 بازی بیرون خانه را پشــت سر هم بردیم و آماده بودیم و روحیه داشتیم و اکنون نیز شرایط بسیار خوبی داریم.

برابر سپاهان متاسفانه در یک لحظه غفلت کردیم و یک گل خوردیم و در ادامه نیز سپاهان با وقت کشی و کنترل بازی مانع از جبران نتیجه شد.»

استقاللیها آیا هنوز به جدایی ستارههای فصل پیش میاندیشند؟ طاهری به این ســوال پاســخ میدهد: «دیگر در تیم ما کســی از نبود بازیکنــان صحبت نمیکند و اگر گلهای داشــتیم، مربوط به اوایل فصل بود. ما درباره جدا شــدن بازیکنان دیگر صحبت نمیکنیم زیرا جانشین خوبی برای آنها درســت کردیم و بازیکنانــ­ی را آماده میکنیم که برای خود اســتقالل هســتند و بــرای خودمان میمانند. روند خوبی داریم و روز به روز بهتر و آمادهتر میشــویم. 20 بازی تا پایان فصل فرصــت داریم و هواداران به این اســتقالل خوشبین باشــند. تیمها نوســان دارند و ما بازیهای اصلی و سخت را انجام دادیم. البته در لیگ بازی آسان نداریم اما مطمئن باشید بهتر و بهتر میشویم و امیدوارم هواداران به حمایت خود ادامه دهند.»

استقالل باید خود را آماده بازی دوباره با ســایپا در جام حذفی کند. طاهری درباره این تقابل هم حرفهایی دارد: «بازی قبلی با ســایپا ســخت بــود و این تیم از سپاهان بیشــتر ما را اذیت کرد. قدرت سایپا را در دیدار با پرسپولیس و در دیدار با ما دیدید. بازی بســیار ســختی در جام حذفی داریم اما میخواهیم برنده باشــیم. مدافع عنوان قهرمانی هســتیم و صــد در صد جام حذفی را میخواهیم. ســال گذشــته نیز با شــفر به قهرمانی رســیدیم و امسال نیز امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran