Iran Varzeshi

غفوری تاوان گزارش کرمانشاهی را میدهد؟

-

وریا غفوری در بازی با ســایپا غایب خواهد بود. وریا غفوری دقیقه 109 دیدار اســتقالل برابر نفت مسجدســلیم­ان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، دو بار کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شــد تا اســتقالل 10 نفره به بازی ادامه دهد.

غفــوری در این صحنــه نزدیک به خط محوطه جریمه مرتکب خطا میشود اما به تصمیم رضا کرمانشــاه­ی داور این دیدار اعتراض میکند و میگوید خطایی مرتکب نشــده است. کرمانشــاه­ی به او میگوید که تشــخیص من خطا بوده اما مدافع - هافبک اســتقالل میگوید بهتر اســت چشــمهایت را باز کنــی، چرا که خطایی انجام ندادهام. داور هم در واکنش بــه این جمله، به غفــوری کارت زرد اول را میدهد. بازیکن اســتقالل هم به نشانه عصبانیت به ســمت کرمانشــاه­ی رفته و چشم در چشم به داور نگاه کرده و عالوه بــر اعتراض، بــا داور هم تماس داشــت. کرمانشاهی هم دومین کارت زرد را به این بازیکن داد تا غفوری از زمین اخراج شود. بعد از این بازی و از آنجایی که اســتقالل برای بازی با سایپا یکی از بازیکنان بزرگ خود را از دست میداد هواداران استقالل به شدت به کرمانشاهی اعتراض کردند به همین دلیل رضا کرمانشاهی داور مسابقه استقالل تهران برابر نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در خصوص صحنه مشــکوک اخراج وریا غفوری گفــت: «اول باید این را بگویم در ایــن صحنه به این دلیل کارت زرد اول را دریافت کرد که محل کاشــتن توپ برای ضربه ایســتگاهی حریف را تغییر میداد. بعد از کارت زرد اول به من نزدیک شد و چشــم در چشم شدیم و کارت قرمز را به او نشــان دادم. اگر به صورتم ضربه میزد گزارش آن را به کمیته داوران میفرستادم و محروم میشــد. اقدام او یکی از عواملی بود کــه داوران میتوانند بــا کارت قرمز مستقیم بازیکن خاطی را جریمه کنند.»

نکته اینجا اســت که کرمانشاهی به فاصله دو هفتــه یک بازی دیگر هم برای استقالل ســوت زد که آن هم با حرف و حدیثهــای زیادی همراه بــود. حاال اما ماجرای اخراج وریا غفوری باعث شــده تا اســتقالل در بازی با سایپا تاوان سنگینی بدهد و شفر برای انتخاب دفاع راست خود برسر دوراهی است. محمدی مهر و خسرو حیدری دو بازیکنی هستند که میتوانند جانشــین این بازیکن شوند اما هر دو این بازیکنان نمیتوانند جانشینهای مناسبی برای غفوری باشند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran