Iran Varzeshi

ردپای دانشگر در شکستهای استقالل

-

محمد دانشگر در بازی با سایپا نمایش امیدوارکنن­دهای داشــت و تا حدودی خاطرات تلخ بازی با الســد را که منجر به شکست استقالل شد از یادها برد امــا نمایش ضعیف این بازیکن در بازی با ســپاهان دوباره او را زیر تیغ انتقادها قرار داد.

دانشــگر در صحنــهای کــه اســتقالل گل را پذیرفــت عملکرد بســیار ضعیفی داشت و درحالی که میتوانست با ســرعت عمل و دقت باال مانع از رســیدن توپ به استنلی کیروش شــود، تعلل کــرد تا این بازیکن به راحتی دروازه اســتقالل را باز کند.

عملکرد ضعیف دانشگر حتی با انتقاد مربیان استقالل هم همراه شده و آنها در آنالیز بازی استقالل مقابل ســپاهان به این نتیجه رسیدهاند که مدافــع میانیشــان در صحنه گل ســپاهان مقصر بوده اســت. دانشگر پیشتر هم با نمایش ضعیف در بازی آسیایی استقالل مقابل السد خیلیها را ناامید کرده بود اما شــفر دوباره به این بازیکن فرصت داد تا شــاید در ترکیب اســتقالل جایــگاه ثابتی را برای خودش به دست آورد که نتیجه اصرار شفر به بازی گرفتن از دانشگر شکست دیگری برای استقالل بود.

شــاید اگر دست شــفر در خط دفاع باز بود ایــن بازیکن را از دایره مردان کلیــدیاش خارج میکرد اما مصدومیتــی که بــرای منتظری به وجود آمده همچنان درهای شــانس را بــه روی ایــن مدافع پراشــتباه باز میگــذارد تا دوبــاره در ترکیب استقالل قرار بگیرد.

البته این احتمال وجود دارد که در بازی آتی اســتقالل مقابل سایپا در جام حذفی وینفرد شــفر از زوج چشمی-سهرابیان در قلب خط دفاع بازی بگیرد و بعد از مدتها به فرشاد محمدی مهر در دفاع راســت بازی دهــد و میالد زکیپــور را هم طبق معمول در دفاع چپ قرار دهد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran