Iran Varzeshi

منتظری به جام ملتها میرسد؟

-

پژمــان منتظری به دلیل مصدومیت قادر نیســت تا ۶ هفته دیگر برای استقالل بازی کند. با توجه به اینکه تعطیلی دیگری تا آخرین اردوی تیم ملی در آســتانه جام ملتهای آســیا پیش روی تیم ملی نیست، بازیهای لیگ به صورت فشرده پیگیری میشــود که در نتیجه منتظری به احتمال فراوان نمیتواند تا پایان نیمفصل نخست لیگ هجدهم برای اســتقالل به میدان برود و بازیهای آتی تا قبل از تعطیلی لیگ را از دست خواهد داد.

آســیبدیدگ­ی منتظری تقریبا جدی است و او نیاز به درمانهای دقیقــی دارد. مصدومیت منتظری در شــرایط کنونی از دو جنبه قابل بررســی است. نخست اینکه تکلیف استقالل در غیاب او چه میشود و وینفرد شفر چه بازیکنی را جانشینش میکند و پرسش دوم اینکه آیا منتظری به جام ملتهای آسیا میرسد یا خیر؟

احتماال تا آن زمان که منتظری به فرم بدنی مناســب بازگردد، در خط دفاع گزینههایی همچون دانشگر و چشمی در کنار آرمین سهرابیان بازی خواهند کرد. البته منتظری به دلیل اینکه در ترکیب استقالل رقبای سرسختی ندارد از این اقبال برخوردار است که بهمحض بازگشت دوباره در ترکیب تیمــش قرار بگیرد. درباره تیم ملی اما نمیشــود با قطعیت حرفی به زبان آورد. مصدومیت منتظری این احتمال را قوت میبخشــد که او جام ملتهای آســیا را هم از دست بدهد چون او درست در بزنگاهی که کیروش حساسیت بیشتری روی آمادگی بازیکنان دارد و میخواهد بازیکنان آمادهای را راهی جام ملتهای آسیا کند، با مصدومیت مواجه شده و در نتیجه این احتمال وجود دارد که قید این بازیکن را بزند. این خبر میتواند برای آرمین سهرابیان بسیار مسرتبخش باشد.

احتماال کارلوس کیروش از میان مدافعانی که قابلیت بازی درجام ملتهای آســیا را دارند، ســهرابیان را انتخاب خواهد کرد. البته ســن منتظری نیز مزید برعلت اســت تا شاید کیروش در نهایت تصمیم به حذف قطعی این بازیکن بگیرد و او را از دایره ملیپوشان کنار بزند. منتظری آرام آرام به خط پایان نزدیک میشــود و شــاید آخر همین فصل از بازیهای باشگاهی هم خداحافظی کند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran