Iran Varzeshi

گلمحمدی: رفتنم به فوالد یا ذوبآهن طبیعی است

-

یحیی گلمحمدی، ســرمربی پدیده که از بازیکنانش خداحافظی کرده، در مورد وضعیت تیم پدیــده میگوید: «اتفاق جدیدی نیفتاده اســت، قرار است جلســهای در استانداری برگزار شــود که مسووالن پدیده، مسووالن استانی و وزارت ورزش و جوانان در آن حضور دارند، باید ببینیم خروجی این جلسه چیست و وضعیت چطور خواهد شد. تا جایی که من اطالع دارم تمرینات فعال برگزار نمیشود و تیم در حالت تعلیق است. چشم من برای حل مشکالت آب نمیخورد. در این چند ماه جلســات زیادی برگزار شده و به قولهایی که دادند عمل نکردند، زیاد به این جلســات اعتقاد ندارم و نمیدانم چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بحث واگذاری هم باشــد این مســاله یک ماه، یک ماه و نیم طول میکشد، اوضاع ما برعکس جایگاهمان چندان خوب نیست و از لحاظ مدیریتی و مالی مشکل داریم.»

او اشارهای به احتمال جداییاش دارد: «مــن تصمیمم را گرفتــهام و با بچههای تیــم هم خداحافظی کــردهام البته با آنها در تماس هســتم ولی امــکان کار کردن وجود ندارد، خیلی تالش کردم و با مدیران جلسات زیادی داشــتم که همه بینتیجه ماند. در چند وقت گذشــته کارمان فقط برگزاری جلســه بوده است. اگر دو تیم کم هزینه را در لیگ برتــر نام ببرید یک تیم پدیده است. پول زیادی هزینه نکردیم اما اینقــدر تأثیرگذار بودیم، وقتی این وضعیت را از بچههای تیم میبینم خجالت میکشم، برخی بازیکنان ما پول خرید استوک هم ندارند و از یکدیگر پول قرض میگیرند، این در شــرایطی است که ما صدرنشین هستیم و این همه بیتوجهی جای تعجب دارد.»

ســرمربی پدیده درباره احتمال حضورش در فوالد و یا ذوبآهن معتقد اســت: «این یک اتفاق طبیعی اســت. من در لیگ امسال یک مربی موفق بودم و قطعا برخی باشگاهها که مشکل نتیجهگیری داشتند در مورد آنها گمانهزنی میشود. از طرف دیگر من هم به تمرینات تیم نرفتم و این مسائل بیان میشود. این موضوع خیلی پیچیده نیست، اگر چنین موضوعاتی مطرح شود خیلی جای تعجب ندارد.»

گل محمدی حرفهایــش را اینطور ادامه میدهد: «همانطور که گفتم اگر بنا به واگذاری باشــد این نیاز به یک پروسه یک ماهه دارد اما ما مشکالتمان روزانه اســت، نمیتوانیم یک ماه یا حتی یک هفته صبر کنیم. روز بازی با فــوالد انتظاری از مدیران پدیده تماس گرفت و گفت ما را حمایت میکند، ما انتظار این کار را نداشــتیم ولی همین حرف باعث شــد در جلسه با بازیکنان این مساله را انتقال دهیم و آنها را خوشــحال کنیم ولی در میانه راه برگشتند. مشکالت ما روزانه شده و حتی رویم نمیشــود به صورت بازیکنان نــگاه کنم. فعال به تمرین نمیروم تا یک تصمیم اساســی گرفته شــود که البته چشــم من آب نمیخورد.»

او در رابطــه با کیفیت لیگ برتر معتقد اســت: «لیگ هر ســال شــرایطی بهتر از ســال قبل دارد. تیمها به دنبال پیشرفت هستند و برخــی باشــگاهها ۰۱ برابر ما هزینه کردهاند، قطعــا کیفیتها به هم نزدیکتر شــده ولی یک مشــکل بزرگ تعطیالت متعدد لیگ است، تعطیالت اثر منفی میگذارد، شــنیدهام قرار است در نیمفصل ۰۵ روز لیگ را تعطیل کنند که این برای فوتبال خیلی زیاد اســت. ما کارمان را برای شــروع لیگ در ۸3 روز انجام دادیم و چطور لیگ قرار اســت ۰۵ روز تعطیل شــود؟! در این وضعیت چطور باید بدنســازی کنیم و چقدر تعطیلی بــرای بازیکنان در نظر بگیریــم؟! از این اتفاق غصهام گرفته اســت.» یحیی از حضور پرســپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشــحال است: «وقتی پرســپولیس با این وضعیت توانسته به فینال آســیا برود میتواند در آنجا هم موفق شود. پرسپولیس با وجود محدودیتهــ­ا و محرومیتها کارش را با ایــن نفرات پیش برد و ۵،6 مهره هم از آن جدا شــدند، آنها با شایستگی به اینجا رسیدهاند و یک کار تاریخی کردهاند، مطمئنم پرســپولیس شایســته قهرمانی است و میتواند به این موفقیت برسد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran