Iran Varzeshi

سلیمانی تعویض طالیی دایی

-

محمدرضــا ســلیمانیا­صل، گلزن سایپا مقابل پرسپولیس بود.

مهاجمی 23 ساله که لقب تعویض طالیی برازندهاش است. سلیمانی که دو فصل قبل از راهآهن جدا شــد و پیراهن سایپا را پوشــید، در لیگ هفدهم 3 گل برای تیم دایی به ثمر رساند.

اولــی مقابــل پیکان، دومــی برابر پارسجنوبیج­م و سومی هم نفتآبادان. نکتــه جالــب اینکــه ســلیمانی مقابل پارسجنوبیج­م و نفتآبــادا­ن بهعنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شــد و چند دقیقه بعد برای سایپا گل زد.

سلیمانی مقابل پارسجم، دقیقه 63 به زمین رفت و دقیقه 6۸ گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. مقابل نفتآبادان هم این قصه تکرار شد.

مهاجم ســایپا در دقیقــه ۱۸ وارد زمین شد و در دقیقه ۰9 موفق شد گل برتــری ســایپا را در روز پیروزی 3 بر 2 مقابل نفتآبادان به ثمر برساند.

ســلیمانی این فصــل، 3 بار دروازه حریفان سایپا را باز کرده.

اولــی مقابــل پارسجنوبیج­م در دقیقــه 9۵. او در این بازی، بازیکن ثابت سایپا بود و گل 3 امتیازی این تیم را به ثمر رساند. او مقابل نفتمسجدسلی­مان، از دقیقه 46 وارد زمین شد و دقیقه 63 توانســت گل برتری سایپا را وارد دروازه حریف کند.

او برابر پرســپولیس هم دقیقه 73 به زمین رفت و 4۱ دقیقه بعد موفق شد گل تساوی را با ضربه سر زیبا وارد دروازه بیرانوند کند. سلیمانی در 2 فصل اخیر6 گل برای ســایپا زده که 4 تا از آنها بعد از تعویض او و حضــورش در زمین وارد دروازه حریفان شده. علی دایی هم اغلب اوقات سعی کرده از سلیمانی در ترکیب ثابت استفاده نکند و او را بهعنوان تعویض طالیی به زمین بفرستد. بازیکنی که این فصل ۸۱2 دقیقه برای سایپا بازی کرده و 3 گل زده. آماری درخشان از مهاجمی که وقتی به زمین میرود، به امید اصلی سایپا برای گلزنی تبدیل میشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran