Iran Varzeshi

فعال روی آمریکا تمرکز کردهایم

امیدواری اوکتاویو به جوان هایش

-

اردوی تدارکاتی تیم فوتبال ساحلی ایران در پرتغال با ســه بازی تدارکاتی و سه برد برای قهرمان آسیا به پایان رسید و دوشنبه این تیم به تهران برمیگردد و با چند روز استراحت راهی امارات خواهد شد تا در مسابقات معتبر جام بینقارهای شرکت کند.

مارکــو اوکتاویــو ســرمربی تیــم ســاحلی با اعــالم رضایــت از این اردو دربــاره بازیکنــان جوانی که بــه اردو دعوت کــرده، میگوید: «پاســخی که از حضور ایــن بازیکنان جــوان در تیم دریافت کردیم، بســیار مثبت است. آنها به خوبی مسوولیتپذی­ریشــان را نشان دادند و درک کردند که در تیم ملی چه چیزهایی را باید ارائه کنند. در مسابقات ســطح باالی درون اردویی نیز بســیار رقابت پذیر، با شــخصیت و محترمانه در زمین حاضر شدند. بخصوص که عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادند.»

اوکتاویو دربــاره همگروههای ایران در جــام بینقارهای که باید به ترتیب به مصاف تیمهای آمریکا، تاهیتی و روسیه برود، گفت: «مســابقات جام بینقارهای دومین رویداد بــزرگ جهانی در تقویم رشــته فوتبال ساحلی اســت. میدانیم که تیمهــای برتر جهان در این رقابتها حاضر میشــوند و باید در سطح بسیار باالیی بازی کنیم تــا عملکرد خوبی در آنجا داشــته باشــیم. آمادهسازی بسیار خوبی برای این مســابقات داریم چراکه میخواهیم رقابتهای خوبی از خود در جام بین قارهای نشان بدهیم.»

ســرمربی برزیلی تیم ســاحلی در پاســخ به این ســوال که شــانس ایران برای رســیدن به فینال مسابقات چقدر است، میگوید: «در گروه بسیار سختی قرار داریم. ســه تیم قدرتمند در مرحله گروهی مقابــل ما قرار دارنــد اما تمام تمرکــز فعلی ما روی بــازی اول مقابل آمریکا اســت و پس از آن بازی به بازی پیش خواهیم رفت.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran