Iran Varzeshi

قدوس: دلیلی برای تردید وجود ندارد

-

سایت ۱۱ آمینوای فرانسه در مطلبی با عنوان «سامان قدوس میــان ناامیدی و خوشــحالی» نوشت: پس از هفتمین شکست امیین در بازی با نانت، ســامان قدوس که در این نبرد تاثیرگذاری الزم را نداشت همچنان معتقد به بهتر شدن شــرایط تیمش در آینده اســت. او از کارکرد تیمی امیین خوشحال است و میگوید این مســاله در آینده به نفع این تیم خواهد بود.

ســامان قدوس، ملیپوش ایرانی در این رابطه گفت: «تیم امیین مقابل نانت خوب بازی کرد و دلیلی برای تردید وجود ندارد.»

او کــه با وجــود هفتمین شکســت امییــن در ۱۱ بازی فصل جاری لوشامپیونه فرانسه بهدنبال پوشاندن نتایج ضعیف با مثبتاندیشی است ادامه داد: «پس از این شکست ما خوشحال نیســتیم اما از نــوع بازیمان رضایت داریم. در واقع ما پیروز نشدیم و اگر همین روند بازی را ادامه دهیم در بازی آینده و البته بازیهای پــس از آن به پیروزی میرسیم.»

قدوس درباره عدم امیدواری به امیین با توجه به قرار گرفتن در منطقه خطر جدول ردهبندی لوشامپیونه فرانسه گفت: «بله، ما در شرایط و موقعیت بدی قرار داریم اما هنوز بازیهای زیادی را باید انجــام دهیم. اگر مثل بازی با نانت ظاهر شویم میتوانیم به پیروزی برسیم و مشکلی نخواهد بود. یک نگرش مثبت میتواند روی عملکردمان در زمین تاثیر بگذارد و زمینه فاجعه سریع را کاهش میدهد.»

تیم امیین بــا 0۱ امتیاز در رده هجدهم جــدول 20 تیمی لوشامپیونه فرانسه قرار دارد.

بعد از باخت به نانت، سایت ۱۱ آمینوای فرانسه که به پوشش اخبار و آنالیز تیم فوتبال امیین اختصاص دارد نمره فنی متوسط 4 از 0۱ را بــه بازی ۹7 دقیقهای قدوس اختصاص داد و دربارهاش نوشت: «قدوس که نامزد مهاجم سال فوتبال سوئد شده در خط حمله امیین مقابــل نانت قرار گرفت. بهنظر میرســید بازیکن کلیدی تیمش باشد اما توسط خط دفاعی حریف مهار شد. قدوس هرگز فرصتی برای گلزنی نداشت و ســرانجام نیز با رافائل تعویض شد که ســرعت قابل توجهی از خود بروز نداد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran