Iran Varzeshi

برای سردار به خیر گذشت: 2 ساعت بیهوشی و ۹ بخیه

-

آخرین تمرین روبیــنکاز­ان، پیش از بازی حســاس مقابل اسپارتاکمس­کو با اتفاقهای تلخی همراه شــد. ســردار آزمــون و پــاول میگیلوتــس برخــورد شــدیدی با یکدیگر داشتند که هر دو با آســیبدیدگ­یهایی جدی مواجه شدند. آزمون بالفاصله توســط کادر پزشکی به بیمارســتا­ن منتقل شد و تحت نظر قرار گرفت. ســردار 2 ســاعت را در بیهوشی گذراند و سپس پزشــکان پارگی اطراف چشم او را با 9 بخیه ترمیم کردند.

آزمون به همیــن دلیل بازی مقابل اسپارتاکمس­ــکو را از دســت داد امــا به ورزشــگاه کازانآرهنا رفــت و تالش همتیمیهایش را از نزدیک دید. دیداری که با تســاوی یک بر یک به پایان رسید. ابتــدا دیمیتــری کومبــاروف در دقیقه ۸7 بــرای اســپارتاک گل زد امــا ایگور ســوروخین 22 ســاله در وقتهای تلف شده بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا ســهم هر دو تیم از این بازی یک امتیاز باشد.

روبیــنکاز­ان بــا این تســاوی 19 امتیازی شــد و بــه رده پنجــم جدول صعود کرد. این تیم هفته ســیزدهم باید به میهمانی اورنبورگ رده هشتمی برود. هنوز مشخص نیســت با سردار یا بدون او. پزشــکان روبینکازان باید نظر قطعی خــود را در این باره بدهنــد اما به نظر میرسد آزمون مهیای این بازی میشود و میتوانــد در خانــه اورنبــورگ برای روبینکازان به میدان برود.

قربان بردیف، ســرمربی روبینکازان هم در این باره گفت: «نمیتوانم به شما درباره زمان بهبودی این دو بازیکن چیزی بگویم اما همه چیز بســتگی به شــرایط آنها دارد. هر دو بازیکن در حالت طبیعی مشغول تمرین بودند که برخوردی میان آنهــا رخ داد و ایــن مصدومیت به وجود آمــد. امیدواریم برای آمادهســاز­ی بازی بعدی روبینکازان حداقل یکی از آنها را در اختیار داشته باشیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran