Iran Varzeshi

خادم چرا از رضایی، ترکان و حیدری استفاده نمیکند

-

ماجرای شکســت مفتضحانه کشــتی این روزها به مجلس شورای اسالمی هم کشــیده شــده اســت. بعد از اظهاراتی که در این یکی دو روز اخیر از سوی برخی نمایندگان انجام شــد حــاال نوبت به بهروز نعمتی یکی دیگــر از نمایندگان مجلس شــورای اسالمی و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی رسیده تا درباره نتایج کشتی ابراز نگرانی کند. بهروز نعمتی، عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی، با بیان اینکه در مسابقات جهانی خوب عمل نکردیم خواهان تغییرات در تصمیمات رسول خادم شده اســت: «بنده چندین بار در جلسات هیات رییسه فدراسیون کشتی مطرح کردم که آقای خادم باید تغییری را در نوع مدیریتیشــ­ان بدهند ولی تغییری صورت نگرفت. پتانسیلهای ما در کشتی بسیار قوی و خوب است اما بسیاری از کشتیگیران ما که نامآور و مدالآور بودند امروز از کشتی دور هستند و این ظرفیت باید احیا شود.»

او با بیان اینکه اگر با این روند پیش برویم کشــتی روزگار خوبی را به چشــم نمیبیند، ادامه داد: «اعالم کردهام که هرچه سریعتر از هیات رییســه فدراسیون کشــتی استعفا میدهم و دلیل این کارم این اســت که نتوانســتی­م از همه توانمندیها­یمان در کشتی استفاده کنیم.»

بهــروز نعمتــی یکــی از نمایندگانـ­ـی بود که بهعنــوان عضو هیات رییســه در هنگام اســتعفای رســول خادم در اسفند سال گذشــته اصرار زیادی برای بازگشــت خادم داشــت اما مشخص نیست که در این شش ماه گذشــته چه اتفاقی رخ داده که به یکباره نعمتی مخالف برنامههای فدراســیون کشتی شده است. البته میزان اطالعات نعمتی از کشتی هم در همین اندازه است که اعتراض دارد چرا امثال رضایی، حیدری و ترکان در کشتی حضور ندارند: «گرفتاری امروز کشتی به همین علت است که آقای خادم عقیده دارد تا از طیف خاص اســتفاده کند. کشتی دایره گستردهای دارد که در تعداد محدود 5 یا 10 نفر خالصه نمیشــود. چرا خیلی از بزرگان کشــتی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، علیرضا حیدری، حمید ســوریان، محبیها، ترکان ...و در کشــتی نیستند؟ شاید بهعنوان عضو کمیتهها باشند ولی حضورشان به صورت جدی نیست. در کشتی افراد پرتوان داریم و کشتی در این 5-6 نفر خالصه نمیشود.»

رســول خادم و فدراسیون کشتی اگر امروز با این همه گرفتاری روبهرو شدهاند به خاطر همین اســت که افرادی در کنارشان قرار گرفتند که از حداقلها هم اطالع نداشــتند اما مدام به رسول خادم مشاوره میدادند. کاش بهروز نعمتی بهعنوان عضو هیات رییســه حداقل میدانســت که مجید ترکان مدیر تیمهای ملی کشتی است. علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید است و علیرضا حیدری هم بهعنوان رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی فعالیت میکند. ضمن اینکه محبی هم عضو شــورای فنی تیم ملی کشتی آزاد است. باید خوشــحال بود که نعمتی با این میزان اطالعاتش از کشتی از هیات رییســه این فدراسیون استعفا میدهد. مجلس شورای اســالمی به دلیل گرفتاریهای­ی که امروز در کشور وجود دارد به وجود امثال نعمتی بیشتر نیاز دارد تا هیات رییسه فدراسیون کشتی.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran