Iran Varzeshi

پیرلو: شاید مربی شدم

-

آندرا پیرلو، ســتاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشــگاه یوونتوس میگوید ممکن است در آینــده مربی فوتبال شــود و بخت خود را در دنیای مربیگری بیازماید.

پیرلو در ســالهای طوالنــی حضورش در ترکیب آتــزوری و همچنیــن در ترکیب راهراهپوشـ­ـان میالن و یوونتوس بهعنوان یکی از خالقتریــن و خوشفکرترین بازیکنان دنیا شــناخته میشــد. به همین خاطر بســیاری انتظار داشــتند پیرلو بعد از بازنشســتگ­ی از فوتبــال حرفهای بهعنوان بازیکن، از کســانی باشــد که خیلی زود به دنیای مربیگری وارد شــده و از دانش خود برای پیشــرفت در این حــوزه شــغلی اســتفاده میکند.ولی خبری از ورود این ســتاره بــزرگ ایتالیایی به جرگه مربیان شــنیده نشــد تا هــواداران او بارها و بارها این ســوال را مطرح کنند که پیرلو چرا نمیخواهد به کوران روز فوتبال دنیا برگردد و این بار بهعنوان مربی تواناییها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد. پیرلو در مصاحبه با شبکه اسکای ایتالیا در پاسخ به سوالی درباره اینکه احتمال اینکه در آینده به جرگه مربیان وارد شــود چقدر باال است، گفت: «من امسال تابستان در دوره مربیگری شرکت کردم. فقط یک دوره پیشــرفته مانده کــه باید آن را هم پشت ســر بگذارم. اشــتباه نکنید، من عاشق مربیگری هســتم ولی نمیدانم که شخصاً این کار را انجام خواهم داد یا نه. برای گرفتن این تصمیم به زمان بیشتری نیاز دارم.»

پیرلــو در ادامه این مصاحبه گفت: «ولی اگر تصمیم بگیرم مربی بشــوم شک نکنید که با تمام وجود برای موفق شــدن تالش خواهم کرد.»

وقتــی از پیرلــو دربــاره کارنامه جنارو گتوزو بهعنوان مربی میالن ســوال شد، گفت: «گتــوزو خیلی موفق بــوده و کارش را خوب انجام داده. همه بازیکنــان میالن به او گوش میدهند.»

در ادامــه مصاحبهکنند­ه نظــر پیرلو را دربــاره فصل جدیــد لیگ قهرمانان پرســید و ســتاره ســابق یووه جواب داد: «به نظر من لیورپول، بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و یوونتوس بختهای اصلی قهرمانی امســال هستند. ولی لیگ ایتالیا داستان متفاوتی دارد چون یوونتوس در ایتالیا چند ســر و گردن از تیمهای دیگر باالتر است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran