Iran Varzeshi

در بازی برگشت، قدرتمندتر به زمین بازمیگردیم

-

«تــا اینجا هم کارهــای زیادی انجام دادهایــم کــه از نظر خیلیهــا غیرممکن بوده اما بــرای ما غیرممکن وجود ندارد. با تمام وجــود و تمرکزمان تالش میکنیم و میدانیم که هوادارانما­ن منتظر یک بازی خوب و یک نتیجه خوب در بازی برگشت هســتند. پس باید در تهــران طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی عمرمان است.» اینها را برانکو ایوانکوویچ بعد از شکســت در ژاپن بــه بازیکنانش گفت و برای اینکه نشان بدهد امیدهایش واقعی است، همین حرفها را به خبرنگار ســایت ایافســی هم گفته: «پیش از هــر حرفی میخواهم به کاشــیما آنتلرز بابت این بــرد تبریک بگویم اما هنوز یک بــازی دیگر در تهران داریم و من هم امیدوارم و هم مطمئنم که بازخواهیم گشــت. با این حرف موافقم که کاشیما نتیجه خوبی به دست آورد و شاید در ظاهر شــانس بیشــتری برای قهرمانی داشــته باشــد اما فینال هنوز تمام نشده. برای بازی برگشــت سخت تمرین خواهیم کرد و قدرتمندتر بازخواهیم گشت.»

ســرمربی پرســپولیس در ادامــه به عملکرد بازیکنانش اشــاره کرد: «در نیمه دوم ســعی کردیم با همان شــور و شدت نیمه اول بازی کنیم اما نتوانســتی­م و این موضوع به کاشــیما این اجــازه را داد که کنترل بــازی را در اختیار بگیــرد. با این حال از بازیکنانم راضی هستم چون با تمام وجودشان تالش کردند.»

برانکو همچنیــن از هوادارانی گفته کــه امیدهــای او در بازی برگشــت را دوچندان کردهاند: «انتظار دارم هواداران پرســپولیس هم در بازی برگشت همان کاری را انجام دهند که هواداران کاشیما در بــازی رفــت بــرای تیمشــان انجام دادنــد. مطمئنــم که آنها بــاز هم من و بازیکنانــ­م را برای رســیدن به پیروزی و قهرمانی حمایــت میکنند. ما با حمایت هزاران هواداری که در بازی برگشــت در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد، برمیگردیم و قهرمان میشویم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran