Iran Varzeshi

ایران خودرو و سایپا، الگویی برای مبارزه با سودجویان بلیت فروشی فینال آسیا

-

از ســاعت 2۱ امروز دوشنبه بلیت فروشــی بازی برگشت پرســپولیس - کاشــیما در فینال لیگ قهرمانان آســیا آغاز میشــود که باز هم ایــن اتفاق در سایت «گیشه سه» رخ خواهد داد.

دفعه قبل و در بازی برگشت مقابل السد اتفاقات عجیب زیادی در نوع توزیع بلیت میان عالقهمندان رخ داد و با توجه به هجوم گســترده عدهای سودجو برای خرید بلیت، در ســاعات اولیه باز شدن ســایت، هم این ســایت برای لحظاتی از کار افتــاد هــم بــه تعداد زیــادی از عالقهمندان بلیت نرسید.

همچنین بعد از بســته شدن سایت و تمــام شــدن فروش بلیت، مشــخص شــد عده زیادی سودجو با فرصتطلبی از احساســات هــواداران پرســپولیس، بلیتهای این مســابقه را با قیمتهای نجومی در بازار ســیاه و در ســایتهای خریــد و فروش مثل دیوار و شــیپور به فروش گذاشــتهان­د که البته سر و صدای زیادی به پا کرد.

حاال و با اینکه قیمت بلیتهای بازی برگشت فینال گران شده و قرار است در رقمهــای ‪50 0۸،‬ و 30 هــزار تومان به فروش برســد، باید دید ســایت مربوطه و نهادهــای ذیربط و کنتــرل کننده آیا ســازوکاری برای مبارزه با افراد سودجو در نظر گرفتهاند یا نه.

هر چند شــاید دیر شــده باشــد اما این ســایت میتواند بــا الگوبرداری از ســایتهای ایران خودرو و ســایپا و گذاشــتن محدودیتهای بسیار مانع از این شــود که یک فرد موفــق به خرید چندین بلیت شود.

همچنیــن قرار شــده هیــچ بلیت کاغذی روز بازی در ورزشــگاه به فروش نرسد.

در بازی برگشــت با السد متاسفانه فروش 9 هزار قطعــه بلیت در روز بازی و در داخل ورزشــگاه مشــکالت زیادی را باعث شــد، هــر چند حاال بــا ایجاد گیتهــای الکترونیکی فقــط بلیتهای الکترونیکی پذیرفته خواهند شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran