Iran Varzeshi

شاید مسی به بازی اینتر برسد

-

ارنستو والورده بعد از پیروزی 3 بر 2 بارسلونا در زمین رایووایکان­و گفت ممکن اســت لیونل مســی به بازی سهشنبه با اینترمیالن برسد. این چهارمین برد تیم کاتاالن بدون حضور فوق ستاره آرژانتینی بود که به دلیل شکســتن دستش بازی نمیکند اما مربی بارســلونا به خبرنگاران گفت مسی شــاید به بازی این هفته در لیگ قهرمانان برســد: «فکر میکنم اگر مســی در تیم باشــد همه ما بهتر بازی میکنیم. بایــد ببینیم رونــد تمرین او چطور پیش میرود تا مشــخص شود به بازی با اینتر میرسد یا نه.»

بارسلونا جایگاه خود در صدر جدول اللیگا را با این پیروزی ارزشــمند تثبیت کرد و بعد از چهــار بازی بدون برد حاال در ســه بازی آخرش به پیروزی رسیده. والورده تاکید کرد تیمش شایســته این برد بوده اما بخشهایی از بازی تیمش را دوست نداشت: «باید از این نتیجه راضی باشــیم اما شــاید گل اول آنها به خاطر کنترل نداشتن ما روی زمین و دو یا سه تــوپ لو دادن پیاپی به دســت آمد، بعد از آن رشــد کردند و کار ما پیچیده شد. ما همیشه میخواهیم فوتبال بازی کنیم اگرچه به دلیل آنکه خیلی عقب نشسته بودند، کار ســختی بود و نمیتوانســ­تیم راه نفوذ پیدا کنیــم. وقتی عقب افتادیم مقاومــت کردیــم و در پایــان پــاداش پرسینگ خوب خودمان را گرفتیم.»

خوســه پوســو و آلوارو گارسیا بعد از گل لوییس ســوارس برای میزبان گل زدند و بارســلونا در آستانه دومین باخت فصل قرار گرفت تــا اینکه عثمان دمبله ســه دقیقه مانده به پایان گل تساوی را زد. ایــن هافبک فرانســوی در نیمه دوم به جــای رافینیای بیاثر بــه زمین آمد و اگرچه چندان مثمرثمر واقع نشــد اما گل او بارسلونا را نجات داد. گزارشهایی منتشــر شــده بود درباره اینکه جایگاه دمبلــه در تیم متزلزل اســت اما والورده ضمن تحسین ظرفیت این بازیکن گفت: «مــا انتظار زیــادی از او داریــم، دمبله میتواند موثر باشد و در این بازی با یک گل عالی کمک و راه را برای گل بعدی و پیروزی باز کرد.»

بارســلونا در دقایق زیــادی از بازی تعطیــل بــود و والــورده اعتــراف کرد شباهتهایی بین این بازی و شکست در زمین لگانس که تنها باخت این فصل تیم بوده، وجود داشت: «روح بوتارک در همه دقایق نیمه دوم بر این بازی حاکم بود اما در نهایت ما برنده شــدیم به خاطر اینکه متفاوت با آن بازی بودیــم. رایو جنگید و دو گل زد و خیلی از کارها را درســت انجام داد.»

بارســلونا این فصــل از نظر دفاعی وضعیت چندان خوبی نداشــته و بعد از هفته دوم اللیگا نتوانســته دروازهاش را بسته نگه دارد اما والورده گفت: «در بازی لیگ قهرمانان، اینتر گل نزد و ما ســه تا زدیم. بهتر شــدهایم چون نزدیکتر بازی میکنیم اما باید همچنان کار کنیم.»

بــازی بعــدی والــورده و تیمــش سهشنبه شب در ورزشگاه سنسیرو برابر اینتر خواهد بود در حالی که با ســه برد ابتدایــی فاصله زیادی بــا صعود از گروه مرگ ندارند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran