Iran Varzeshi

آلگری: رونالدو همیشه فرمانده بوده

-

ماســیمیلی­انو آلگری قــدرت رهبری کریســتیان­و رونالدو را ســتود بعد از آنکه یوونتوس 3 بر یک کالیاری را شکست داد و برتری شش امتیازیاش در صدر جدول سری را باز یافت.

پائولو دیباال بعــد از 44 ثانیه گل زد و دو دقیقه بعــد از گل ژوائو پدرو که تیم ساردینیا را به تساوی رساند، گل به خودی فیلیپ براداریچ، صدرنشین را دوباره پیش انداخت. رونالدو در آســتانه دیدار دوباره با تیم سابقش، منچســتریو­نایتد نتوانست به هفــت گلش چیزی اضافــه کند چون ضربــهاش بــه تیــرک دروازه خــورد اما سانتر فوقســتاره 33 ساله پرتغالی، خوان کــوادرادو را به نخســتین گل فصلش در فاصله سه دقیقه مانده تا پایان رساند.

آلگری که تیمش از 11 بازی این فصل 10 برد و یک تساوی (برابر جنوا) بهدست آورده، گفت: «رونالدو همیشه یک فرمانده و یک بازیکن فوقالعاده بوده، همانطور که در پاس گلش به کوادرادو قابل مشــاهده بود. اینها بازیکنان متفاوتی هستند که در لحظات تعیینکننده خودشــان را با یک گل یا پاس گل نشان میدهند.»

کســب 31 امتیاز از 11 بازی بهترین شــروع تاریــخ یوونتوس اســت اما مربی قهرمان هفت فصل اخیر لیگ ایتالیا گفت: «به اندازه کافی خــوب نبودیم. باید بهتر دفــاع کنیم، ما زیــاد گل میخوریم و در این بازی هم نزدیک بود در دقیقه 85 گل تســاوی را بخوریم، اینطوری دفاع کردن خستهکننده اســت. حتی بعد از گل اول هــم دومی را اضافه نکردیم و برتریمان از دست رفت. نباید همیشــه فکر کنیم که میتوانیم دو یا سه گل بزنیم.»

آلگــری تایید کــرد دو نگرانی جدید درباره مصدومیت در آســتانه بازی خانگی چهارشــنبه بــا منچســتریو­نایتد دارد. کوادرادو جای داگالس کاستا را گرفت که کشاله رانش درد میکرد و میرالم پیانیچ، بازیســاز تیم از پایین کمر احساس درد میکرده و برای همین جایش را به الکس ســاندرو داده، امــا بیرون کشــیدن بالی ماتویدی بهدلیل خســتگی بوده: «جورجو کیلینی و فدریکو برناردســک­ی آماده بازی هستند، ولی باید وضعیت ماریو مانجوکیچ را بررســی کنیم. بازی بزرگی است و باید صعودمان به مرحله بعدی را قطعی کنیم.»

روالندو مــاران، مربــی کالیاری هم گفــت: «همانطور که میخواســتی­م بازی کردیم و بازی را باز نگه داشتیم تا آخر که روی یــک ضدحمله گل خوردیم در حالی که ثانیههــای قبل میتوانســت­یم به گل تساوی برســیم. به مبارزه تیمم برابر یک حریف بسیار قوی افتخار میکنم.»

دو تیــم در صحنههــای متفــاوت مدعــی دریافت پنالتی بودند اما با بازبینی ویدئویی، داور به نفع هیچکدام رای نداد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran